Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is minder slecht..

Wat is minder slecht..

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
6 liter bier op een avond of 6liter verdeeld over 3 avonden. (ja bier, en ook alleen bier geen andere troep)

Wat is slechter en waarom? Dit vroeg ik me af omdat het natuurlijk vakantie is :grin: en dan word er iets meer gedronken, gemiddeld drink ik zon 6 liter bier per keer dat ik uit ga en dan ben ik meestal wel ladderzat en niet meer aan te spreken maar dan herrinner je je meestal niet meer hoe leuk zon avond was. Het is veel fijner om een klein beetje vaag te zijn op zon 2 liter en dan ook nog meerdere dagen kan zuipen..

Dus anyone? :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
6 liter op 1 avond is 62.8% slechter dan verspreid over 3 avonden.
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is een serieuze vraag, wat moet ik met dit antwoord?
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat wil je doen met een serieus antwoordt?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je 6 liter op een avond drinkt heb je de kans dat je bewusteloos neervalt en kans op uitdroging. ook is er dan een kans op alcoholvergiftiging.

dat wordt allemaal al een heel stuk minder met 2 liter per avond. en dit kunnen dan de directe gevolgen zijn...

verder maakt het niet echt heel veel uit. 6 liter per week is sowieso niet goed voor je.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou ook eigenlijk niet zo goed weten wat beter is, ik had het er toevallig gisteren nog over met iemand.
Als je op 1 avond heel veel drinkt is er idd een groter risico dat het fout gaat en krijgt je lichaam ineens veel te verwerken. Als je het verspreidt over meerdere avonden drinkt, krijgt je lichaam steeds kleine beetjes te verwerken.
Ik zou alleen echt niet weten wat nou beter voor je lichaam is..
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt nicolai en meisje20 naar zoiets zocht ik. :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je dat niet zelf had kunnen verzinnen moet je misschien maar helemaal niet meer drinken.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga mee met het antwoord van Nicolai. Veel bier drinken in een keer brengt meer lichamelijke en geestelijke schade, omdat je lichaam dit moeilijker kan verwerken.
Meerdere keren per week drinken lijdt wel weer tot gewenning, en gewenning kan weer leiden tot verslaving. Dus in die zin kun je beter niet verdeeld gaan drinken, in die zin is denk ik 1x per week goed doorzakken beter.

Maar zes liter is wel erg veel.
Hoeveel glazen drinken jij dan wel niet bij een avondje stappen? :openmouth:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
kleine beetjes zijn minder schadelijk voor je lichaam.
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#11
6 liter bier, moet ik dit serieus nemen ?
Natuurlijk is dit ontzettend slecht en schadelijk voor je lichaam.

Je wordt er dik, lelijk en dom van,
neem er nog 1 zou ik zeggen! :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flugeltje zei:
kleine beetjes zijn minder schadelijk voor je lichaam.
Klik om te vergroten...

Klopt. Geestelijk niet, kans op verslaving is op deze manier groter!

BADJASMAN zei:
Je wordt er dik, lelijk en dom van
Klik om te vergroten...

En nog veel meer binnen in je lichaam wat je niet 123 ziet.
Vaak pas als het telaat is.
Dik worden van bier valt geloof ik wel mee. Het is meer het snacken dat bij bier veelal gedaan wordt.
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon ik aanbid je!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bier is niet dik maar tieten
Ja lalalala
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Worstenjongen zei:
Bier is niet dik maar tieten
Ja lalalala
Klik om te vergroten...

Deze knaap weet waar ie 't over heeft, zoveel is wel duidelijk!!!!

:kots:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Als je dat niet zelf had kunnen verzinnen moet je misschien maar helemaal niet meer drinken.
Klik om te vergroten...

:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."