#1
Omdat daar DE leiders zitten van nederland ![:wink:]()
Angramar Temenos zei:Ik vind het een naar idee, niet om het idee zelf maar om ongewenste apparatuur in mensen hun spullen te installeren met controle als doel. Wat is het volgende, een keylogger van justitie in elke PC? Ik blijf erbij dat het mensen hun eigen verantwoordelijkheid is om niet te drinken achter het stuur (en die van de politie om dronken bestuurders van de weg te plukken en te beboeten.)
Politiestaat komt eraan, en we offeren alles op van veiligheid. De werkgelegenheid en snelwegen van de 21'de eeuw.
Lekker onverantwoordelijk van degene die nuchter is om te laten blazen..k00k zei:Iemand anders, die nuchter is, laten blazen. Of een andere auto pakken. Het zal niet echt veel helpen ofzo.
k00k zei:Iemand anders, die nuchter is, laten blazen. Of een andere auto pakken. Het zal niet echt veel helpen ofzo.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."