#1
Klopt, in gesloten fles niet. Over het eventjes duren. Ik heb zelf welleens alc. Van 98 gemaakt. Duurde geen half uur hoor.. Eerder minuut of 10.. Maar los daarvan. wil je een sigaret ermee oproken zul je hem toch moeten drogen...
Alcohol heeft een kookpunt van 78,31graden celcius. Waarvoor school allemaal niet handig is25tolife zei:Zou me er niet teveel voorstellen van ervan persoonlijk..![]()
Mooie hoax weerLijkt me verschrikkelijk goor persoonlijk maar goed, maar heb het zelf ook nooit gedaan.
Het heeft een lager kookpunt dan water als ik me niet vergis (79 graden)? Dan zou je niets van alcohol binnenkrijgen volgens die theorie als je het roken zou? Ik ga het zelf niet proberen drink liever glaasje wijn bij een sigaret/jointje dan. Kan je er beter wiet bij doen lijkt me zelf en stuk lekkerder ook gelijk dan ookOver met rietje drinken en sneller zat zijn is dit de theorie zoals ik het ken:
Bron JellinekDoor het drinken van alcohol door een rietje word je inderdaad iets eerder dronken. Dat komt doordat via een rietje alcohol iets sneller in het bloed wordt opgenomen. Door een rietje stroomt de alcohol langs het gehemelte. Het gehemelte is sterk doorbloed, waardoor een deel van de alcohol al direct via het gehemelte wordt opgenomen.
Ook verdampt er meer alcohol als je via een rietje drinkt.
Deze damp adem je in. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet veel uit. De hoeveelheid alcohol die je binnenkrijgt is hetzelfde.
Peace!
Over met rietje drinken en sneller zat zijn is dit de theorie zoals ik het ken:Bron JellinekDoor het drinken van alcohol door een rietje word je inderdaad iets eerder dronken. Dat komt doordat via een rietje alcohol iets sneller in het bloed wordt opgenomen. Door een rietje stroomt de alcohol langs het gehemelte. Het gehemelte is sterk doorbloed, waardoor een deel van de alcohol al direct via het gehemelte wordt opgenomen.
Ook verdampt er meer alcohol als je via een rietje drinkt.
Deze damp adem je in. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet veel uit. De hoeveelheid alcohol die je binnenkrijgt is hetzelfde.




Want dat is toch bijna puur?
maar in sterke drank moet het wel gaan denk ik maar dan vooral voor de smaak, je kan wel zo met een plastic fles, een kurk en een pompje zo alcohol verdampen in een fles en dit inhaleren, het geeft je een heel kortstondig dronken gevoel"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."