Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb die tabak proberen oproken toen die nog vochtig was maar dat haalde niets uit. Ga nog eens opnieuw proberen en volledig laten drogen."
"Ik heb een misschien wel rare vraag voor velen van jullie maar heeft er iemand soms ervaring met het oproken van alcohol? Hiermee bedoel ik dan om wat peuken voor een nachtje in een glas wisky ofzo te leggen met de filter niet in de drank en nadien laten opdrogen om ze nadien op te roken. In theorie zou dit extreem zwaar moeten zijn omdat alcoholgassen veel rapper worden opgenomen door het lichaam en dus veel sneller in het bloed komt te zitten waardoor je meteen de kaart af zou moeten zijn. ( de reden waarom je met een rietje sneller zat bent: bij het zuigen aan het rietje komen er alcohol gassen vrij.) Dus eigenlijk zou dit wel moeten lukken maar ik vraag het 1st toch maar even na of iemand van jullie er al ervaring mee heeft. Ben ook niet van zin om alcoholtampons te gaan pluggen ofzo, we houden het lekker origineel. Dus als iemand weet of dit werkt, laat het me zo snel mogelijk weten dan haal ik meteen men fles jack boven Erudict."
"25tolife zei: Zou me er niet teveel voorstellen van ervan persoonlijk.. Mooie hoax weer Lijkt me verschrikkelijk goor persoonlijk maar goed, maar heb het zelf ook nooit gedaan. Het heeft een lager kookpunt dan water als ik me niet vergis (79 graden)? Dan zou je niets van alcohol binnenkrijgen volgens die theorie als je het roken zou? Ik ga het zelf niet proberen drink liever glaasje wijn bij een sigaret/jointje dan. Kan je er beter wiet bij doen lijkt me zelf en stuk lekkerder ook gelijk dan ook Over met rietje drinken en sneller zat zijn is dit de theorie zoals ik het ken: Door het drinken van alcohol door een rietje word je inderdaad iets eerder dronken. Dat komt doordat via een rietje alcohol iets sneller in het bloed wordt opgenomen. Door een rietje stroomt de alcohol langs het gehemelte. Het gehemelte is sterk doorbloed, waardoor een deel van de alcohol al direct via het gehemelte wordt opgenomen. Ook verdampt er meer alcohol als je via een rietje drinkt. Deze damp adem je in. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet veel uit. De hoeveelheid alcohol die je binnenkrijgt is hetzelfde. Klik om te vergroten... Bron Jellinek Peace! Klik om te vergroten... Alcohol heeft een kookpunt van 78,31graden celcius. Waarvoor school allemaal niet handig is Maar dit heeft er niets mee te maken want het gas dat dan vrijkomt is ethanoloxide ( gasvormige alcohol dus) en dat gas wordt dan binnengenomen door te inhaleren. Dat het extreem goor is denk ik ook maar wat gaat er boven cheap zat zijn? Nog mensen met ervaring of ben ik echt de enigste met zieke gedachten?"