Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klopt, in gesloten fles niet. Over het eventjes duren. Ik heb zelf welleens alc. Van 98 gemaakt. Duurde geen half uur hoor.. Eerder minuut of 10.. Maar los daarvan. wil je een sigaret ermee oproken zul je hem toch moeten drogen..."
"Sorry een oud topic te bumpen. Maar ik lees percentages van 99% en zelfs hoger in alc. THEORETISCH kan het in een klimaatgestuurde ruimte met luchtvochtigheid van 0. Alcohol is namelijk hydrofiel boven de 96,5% maw heb je alcohol van bv 97% trekt het vocht uit de lucht naar zich toe tot het weer 96,5% is. Dit even puur ter juiste info om andere vergissingen de wereld uit te helpen."
"Hey, Ik krijg binnenkort via de bekende NL Vendor 4-FMA binnen. Het valt mij op dat hier vooral reviews staan over 4-fmp. Is dit hetzelfde? Op het net staan verschillende meningen. Ook staan er erg verschillende (lees uiteenlopende) advies dosissen. Situatie 2 x man, feest, wel ervaring met pilletje, coke, speed (alle meer dan 1 jaar geleden) Gezond. Beide +/- 1,80m. 26jaar. 80-100kg. Mijn vragen dus even concreet. -fma zelfde als fmp (lijkt mij haast niet) -veilige dosis voor meer energie(voelbaar!).. Maar niet te vaag het liefst zouden er graag ook wat biertjes bij drinken tussen het water door -iemand ervaring met de vendor, positief? Wat ik zo snel terug kon vinden op internet leek hij betrouwbaar, hoor ook graag jullie mening. Bedankt vast voor de reacties. Word mijn eerste RC."
"In hoeverre dit geaccepteerd word weet ik niet maar het was bij rcNL.. Iig bedankt voor de info. Zaten te denken aan een bommetje van +/- 100mg"