Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol sigaretten

Alcohol sigaretten

30 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
E
ErudictLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een misschien wel rare vraag voor velen van jullie maar heeft er iemand soms ervaring met het oproken van alcohol?
Hiermee bedoel ik dan om wat peuken voor een nachtje in een glas wisky ofzo te leggen met de filter niet in de drank en nadien laten opdrogen om ze nadien op te roken.
In theorie zou dit extreem zwaar moeten zijn omdat alcoholgassen veel rapper worden opgenomen door het lichaam en dus veel sneller in het bloed komt te zitten waardoor je meteen de kaart af zou moeten zijn. ( de reden waarom je met een rietje sneller zat bent: bij het zuigen aan het rietje komen er alcohol gassen vrij.)
Dus eigenlijk zou dit wel moeten lukken maar ik vraag het 1st toch maar even na of iemand van jullie er al ervaring mee heeft. Ben ook niet van zin om alcoholtampons te gaan pluggen ofzo, we houden het lekker origineel.
Dus als iemand weet of dit werkt, laat het me zo snel mogelijk weten dan haal ik meteen men fles jack boven :wink:

Erudict.
E
ErudictLid
01-01-2024, 00:00
#2
25tolife zei:
Zou me er niet teveel voorstellen van ervan persoonlijk.. :grin:
Mooie hoax weer :sunglasses: Lijkt me verschrikkelijk goor persoonlijk maar goed, maar heb het zelf ook nooit gedaan.
Het heeft een lager kookpunt dan water als ik me niet vergis (79 graden)? Dan zou je niets van alcohol binnenkrijgen volgens die theorie als je het roken zou? Ik ga het zelf niet proberen drink liever glaasje wijn bij een sigaret/jointje dan. Kan je er beter wiet bij doen lijkt me zelf en stuk lekkerder ook gelijk dan ook :stoned: Over met rietje drinken en sneller zat zijn is dit de theorie zoals ik het ken:
Door het drinken van alcohol door een rietje word je inderdaad iets eerder dronken. Dat komt doordat via een rietje alcohol iets sneller in het bloed wordt opgenomen. Door een rietje stroomt de alcohol langs het gehemelte. Het gehemelte is sterk doorbloed, waardoor een deel van de alcohol al direct via het gehemelte wordt opgenomen.

Ook verdampt er meer alcohol als je via een rietje drinkt.

Deze damp adem je in. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet veel uit. De hoeveelheid alcohol die je binnenkrijgt is hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Bron Jellinek
Peace!
Klik om te vergroten...
Alcohol heeft een kookpunt van 78,31graden celcius. Waarvoor school allemaal niet handig is :tongueout:
Maar dit heeft er niets mee te maken want het gas dat dan vrijkomt is ethanoloxide ( gasvormige alcohol dus) en dat gas wordt dan binnengenomen door te inhaleren. Dat het extreem goor is denk ik ook maar wat gaat er boven cheap zat zijn? :kots:
Nog mensen met ervaring of ben ik echt de enigste met zieke gedachten?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou me er niet teveel voorstellen van ervan persoonlijk.. :grin:
Mooie hoax weer :sunglasses: Lijkt me verschrikkelijk goor persoonlijk maar goed, maar heb het zelf ook nooit gedaan.
Het heeft een lager kookpunt dan water als ik me niet vergis (79 graden)? Dan zou je niets van alcohol binnenkrijgen volgens die theorie als je het roken zou? Ik ga het zelf niet proberen drink liever glaasje wijn bij een sigaret/jointje dan. Kan je er beter wiet bij doen lijkt me zelf en stuk lekkerder ook gelijk dan ook :stoned: Over met rietje drinken en sneller zat zijn is dit de theorie zoals ik het ken:
Door het drinken van alcohol door een rietje word je inderdaad iets eerder dronken. Dat komt doordat via een rietje alcohol iets sneller in het bloed wordt opgenomen. Door een rietje stroomt de alcohol langs het gehemelte. Het gehemelte is sterk doorbloed, waardoor een deel van de alcohol al direct via het gehemelte wordt opgenomen.

Ook verdampt er meer alcohol als je via een rietje drinkt.

Deze damp adem je in. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet veel uit. De hoeveelheid alcohol die je binnenkrijgt is hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Bron Jellinek
Peace!
P
Pluisje12Lid
01-01-2024, 00:00
#4
geen ervaring mee. maar zou het wel verdomd graag willen weten of dit werkt :)
zoals je al zei, cheap zat zijn :rock:
P
Pluisje12Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt gelijk, het is natuurlijk erg onrealistisch maar zou handig zijn. :)
Ja, voor een tientje kun je je dood zuipen, maar ik drink helemaal niet graag sterke drank... zeker niet puur.
Het zou gewoon gemakkelijk zijn om aangeschoten te geraken van een sigaretje met alcohol te paffen snap je? :)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je cheap zat wil zijn moet je gewoon goed naar de aanbiedingen in de slijterij kijken. Voor een tientje kun je je dood zuipen.
Alcohol oplossen in een sigaret gaat niet werken, want zodra de sigaret droog is, is ook de alcohol verdampt. Verder is de verbranding volgens mij zodanig dat er geen psychoactieve stoffen in de rook blijven zitten.

Dus zet het maar uit je hoofd. Hooguit kun je alcohol verdampen en dan opsnuiven cq inademen, maar dat is erg moeilijk doseren, lijkt me erg slecht voor je longen, is gebruiksonvriendelijk en is ook nog eens brandgevaarlijk.

Zelf vind ik het eigenlijk wel overduidelijk dat drinken van alcohol de beste optie is. Al die mensen op de wereld die het gebruiken doen het niet voor niets op die manier.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap het wel, maar begrijpen doe ik het nog niet helemaal :rolleyes:
P
PsypazLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb het wel eens geprobeerd, alleen volgens mij is het wel verdomd slecht voor je longen.
Ja je kan dus heel goedkoop dronken worden, maar ik had iets teveel gedaan toen, wist niet wat ik er van moest verwachten haha.
:kots:
E
ErudictLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb die tabak proberen oproken toen die nog vochtig was maar dat haalde niets uit. Ga nog eens opnieuw proberen en volledig laten drogen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga je gang..... Als je je sigaretten en je drank wilt verzieken moet je dat natuurlijk zelf weten.
:wave:
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pure alcohol injeccteren is beter en werkt supersnel, dopen van sigaretten in whiskey is onzin!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vermeld ook even de risico's daarvan voordat iemand Johny Walker gaat injecteren ofzo :rolleyes: Want dat is toch bijna puur? :confused: :wink:
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel risico's maar zei ook pure alcohol whiskey is niet 100% proof!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat bedoelde ik dus ook.... Er zijn veel en grote risico's en idd JW is geen pure alcohol.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je het mogelijke effect van zo'n effect wil uitproberen, kan je eens een keer de worm uit de mezcal fles gaan opvreten

wel ff van tevoren 112 bellen.................
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb ooit eens enkele jaren geleden van die dunne sigaartjes in bier gedoopt, dan gedroogd en opgerookt ikdenk dat ik je niet moet zeggen wat het effect was :kots: maar in sterke drank moet het wel gaan denk ik maar dan vooral voor de smaak, je kan wel zo met een plastic fles, een kurk en een pompje zo alcohol verdampen in een fles en dit inhaleren, het geeft je een heel kortstondig dronken gevoel
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat van dat rietje is eg zo iets voor 15 jarige pubers die voor het eerst naar de kroeg gaan LOL
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alcohol kan niet gerookt of geïnjecteerd worden.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://spuitenenslikken.bnn.nl/woordenboek/A/1095
het is misschien niet echt hetzelfde als roken, maar alcohol kan dus wel geïnhaleerd worden.
Ik denk alleen niet dat dit de manier is waarop je dat wou doen.
Er zijn trouwens wel veel sigaretten met cocktailsmaken maar die vond ik vroeger altijd vrij vies smaken.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#20
zjimiz zei:
als je het mogelijke effect van zo'n effect wil uitproberen, kan je eens een keer de worm uit de mezcal fles gaan opvreten

wel ff van tevoren 112 bellen.................
Klik om te vergroten...
Heb ik overlaatst geprobeert :kots: maar ik vind de smaak van het drankje ook gewoon verschrikkelijk en die worm was er helemaal doordrenkt van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."