Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFles met cobra en schorpioen

Fles met cobra en schorpioen

12 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Aaaaaaaaaaah!!!!!!!!
s
sansasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hello,
Ik heb van een maat een fles drank uit thailand gekregen, met een slang die een schorpioen in zn bek heeft. :openmouth:
zo'n idee:


Het schijnt een lustverhogende werking te hebben. :P

Iemand ervaring met dit soort alcohol?
Hijzelf had in thailand iets op met ook een slang erin waar die knetterstoned van werd, gif van de slang schijnt dan deels in de drank op te lossen oid. :stoned:

Ben benieuwd. :)
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeer bekend in azië. Je hebt er met slang/scorpioen alleen en met beide. Het wordt idd met het gif van de cobra gemaakt maar is niet schadelijk door de alcohol die er in zit. Zelf nog niet gedronken maar is een keer iets anders dan een wormpje bij de tequila.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ziet er wel moeilijk gaaf uit btw.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gaat die slang niet rotten als de alcohol er van rond is? En heb je al eens geproeft :P
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh jemig, dat ziet er gaaf uit. Al heel vaak in Thailand geweest, maar ben dat nog nooit tegengekomen!
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben vorig jaar naar Thailand geweest en heb toen even de grens naar Laos overgestoken. Toen ben ik zo'n flessen tegengekomen en uiteraard meegekomen.

Dat was echter niet het spectaculairste. Het leukst was de drank die in grote bokalen uitgestald werd met de gekste dingen in.

Er was er eentje met een hele schildpad in, eentje met een slang en dan eentje met iets heel vreemds in. Na navragen bleek dat het om een tijgerpenis ging. Uiteraard geproefd maar smaakte eigenlijk naar niet veel en was ook niet zo straf.
J
Johan1250Lid
01-01-2024, 00:00
#8
het is lus opwekkend maar ik heb het net op TV gezien bij dat Pand programma in amerika twee jongen kwamen dit aanbieden en moesten er een slok van nemen ze gingen bijna over hun nek het schijnt heel vies te zijn
je kan dat misschien terug kijken HardcorePawn zaterdag avond 19.00 veronica
ik spaar mooie aparte flessen en wil hem graag van je overnemen
mail mij maar als je dat wil KNIP
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
de schorpioen en de slang zijn voor aziaten die geloven in alternatieve medicijnen, net zoals neushoorns hun ding, dat is gewoon keratine...

kun je net zo goed je nagels bijten, of je haar oproken.

ook is het interessant voor toeristen, maar ik neem aan dat er geen cobra (gif) inzit. de schorpioen heeft een vergelijkbaar gif als bijen en wespen in de meeste gevallen, en zal ook niet veel toevoegen.

ik zou het zelf bewaren, want een nieuwe fles zul je niet snel tegenkomen, en het effect zal vergelijkbaar zijn met meer gangbare sterkedrank. ik kan er naast zitten, maar ik denk het niet.

souvenir, dus dicht laten.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
kun je voor ons de smaak van tijgerpik misschien beschrijven, ik ben zelf niet van plan het ooit te proberen. :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
http://munchies.vice.com/nl/articles/di ... chiesfbned

Zal dit het zijn?!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het zou me verbazen als ze een heel specifiek shotje gemaakt van een mexikaanse drank in Laos(de andere kant van de wereld) verkopen. :P

Creepy shit trouwens dat ze droogijs in je drankje gooien. :')
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, droogijs. wtf?

ik vind een slang en schorpioen in een drankje toch wel een tikkie maffer dan wat droogijs. maargoed, ik werk vaak met droogijs, en niet met slangen en schorpioenen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."