Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik een kwade dronk

Heb ik een kwade dronk

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PegaMenisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen weekend is het voor de tweede keer in 4/5 jaar dat ik drink, gebeurd dat ik agressief werd van (heel veel) alcohol. Normaal gesproken heb ik nooit problemen of wat dan ook gehad, ook niet met drugs of combi's daarmee. Ik ben een student, drink met enige regelmaat maar doordat dit voor de tweede keer is gebeurd vertrouw ik mijzelf nu niet meer.
Zijn er hier mensen die hier ook ervaring mee hebben en zijn er nog tips behalve niet meer zuipen?
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat bedoel je precies met agressief? Ben je snel (irrationeel) boos? Zoek je ruzies op? Ga je vechten?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Minder drinken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel drink je dan? Zijn er onderliggende problemen in het dagelijks leven of opgekropte gevoelens?

Te veel alcohol kan veel emotie en agressie bovenhalen.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem er gewoon een lekker lijntje coke bij. Dat haalt de scherpe randjes er een beetje af.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
simonsnel zei:
Neem er gewoon een lekker lijntje coke bij. Dat haalt de scherpe randjes er een beetje af.
Klik om te vergroten...
totdat er 1 heel scherp randje overblijft.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
TS zal hier niet verder op in gaan volgens mij :-P
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Twee keer in 4/5 jaar een kwade dronk hebben is niks om je zorgen over te maken. Ik heb heel wat zuiplappen meegemaakt en die hadden dat veel vaker. Lag voornamelijk aan hun karakter en dat ze hun problemen probeerden weg te zuipen. Dat jij je daarover hier nu al zorgen maakt, zegt mij dat je anders bent, want zij deden dat pas als ze na vele incidenten kort na elkaar de kroeg niet meer in mochten komen.

Ik zou niet gaan drinken als je een slechte bui hebt of wanneer je snel geïrriteerd raakt. Ligt eraan waar je naar toe gaat en welke prikkels je kan tegenkomen. Een filmavondje met daarna een paar drankjes is heel wat anders dan een kroegentocht of groot feest. Ik zou dan uit de buurt van macho's blijven en bepaalde snel op hun tenen getrapte types. Bouw marges in. Ga met vrienden die je in de gaten houden of ga ergens anders naar toe als je het voelt opkomen. Ga desnoods naar huis en gebruik die bokszak als je die hebt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je drinkt. Je wordt boos. Je vraagt aan ons of je een kwade dronk hebt.

Echt?
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben doodsbang van mensen met een kwade dronk
-die worden namelijk onvoorspelbaar EN agressief

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."