#1
Ronduit vies. :PSmartieAndMe zei:Ja dat snap ik ook wel maar je wil toch proeven hoe het echt smaakt haha.
Ronduit vies. :PSmartieAndMe zei:Ja dat snap ik ook wel maar je wil toch proeven hoe het echt smaakt haha.
Nee. :PJackHerrer zei:Van absibth ga je hallucineren (toch?).
SmartieAndMe zei:Ik heb het wel eens gedronken, megasmerig... was 90% alcohol ofzo, doet gewoon pijn aan je slokdarm...
Psychedelibee zei:echt hallucineren ervan lijkt me eigenlijk sterk.
SmartieAndMe zei:was 90% alcohol ofzo, doet gewoon pijn aan je slokdarm...

Mmmmm lekker richard..moet je eens same met bier drinken salig gewoon..en heb hier trouwens zwarte absint staan dacht 90 %..was dat vroeger niet dat je daar van halucineerde maar dat het nu nimmer mag verkocht worden..toen het ooit verboden was:
'Als surrogaat voor absint ontwikkelde de firma Pernod anis, vrijwel gelijk aan absint, maar dan zonder alsem. Andere fabrikanten betraden de markt met hun pastis, waarin de kruidenextracten niet door distillatie maar door maceratie werden verkregen.'
en het merk voor de pastis (wat ik drink) is RICARD: is minder anijssmaak, breder pallet en beter te mixen
btw: maceratie is 'koude extractie'
) is RICARD: is minder anijssmaak, breder pallet en beter te mixen"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."