Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvodka spuiten?

vodka spuiten?

36 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
Krs zei:
als ik zal gaan spuiten dan maar heroine en geen wodka
Klik om te vergroten...

want?
Klik om te vergroten...

het effect van hero lijkt me echt wel iets moois. maar om nu te gaan spuiten vind ik niks. dus als ik zal gaan spuiten dan maar hero en niet zoiets als vodka
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom niet? Ik snap er echt gee nhol van :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja. Maar jij zou dus eerder H IV'en dan alcohol? Omwege het effect? :confused:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Ja. Maar jij zou dus eerder H IV'en dan alcohol? Omwege het effect? :confused:
Klik om te vergroten...

goed gelezen
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar je heb nog nooit heroïne of alcohol geinjecteerd? Dus waar baseer je het op? :flushed:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#6
op wat ik denk
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
mmkay.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
hij heeft gewoon een beeld van 'als je iets injecteerd ben je toch al verloren'

dus dan doet ie maar liever heroine..
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#9
iets injecteren is het laaste wat ik zal doen. gaat mij gewoon te ver. zo denk ik erover. en idd als ik dan zou spuiten dan maar hero :wink: beetje duidelijk voor je balon?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar snap de motivatie niet :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
Nee, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar snap de motivatie niet :P
Klik om te vergroten...

volgens mij snap je dat best!!!

niet alle mensen denken logisch na , voor veel mensen is spuiten gewoon iets GESTOORDS PSYCHO'S en dan heeft hij zoiets van als ik dat dan toch doe , dan meteen heroine.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#12
het ligt er gewoon aan hoe ver jij met drugs wil gaan. een naald in mijn arm steken gaat voor mij persoonlijk gewoon te ver. dat heb ik er niet voor over. zo simpel. en balon tja volgens mij probeer je me maar gewoon weer een beetje over de zeik te krijgen en uit te lokken.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
maar stel nou he KRS

je doet mee aan een medisch onderzoek voor het radbout ziekenhuis.

je krijgt hierbij 4 glazen alcohol ( via infuus)

zou je dit dan ook zo erg vinden?
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja, ik wil niet zomaar naalden in me :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
maar een infuus is zeg maar zon kraantje:P als ik het goed heb is het in principe hetzelfde als een spuit..
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#16
platypus zei:
ja ze laten ook een vloeistof je bloed in stromen...
ik hoop voor jou dat jij nooit een ongeluk krijgt, WANT DAN BEN JE METEEN EEN JUNK :beer:
Klik om te vergroten...

ok :confused:

ik zeg toch ik heb dat niet graag. ook als ik een infuus zou moeten dan zou ik dat niet plezierig vinden. maargoed als ik een bloed tekort heb door een bijv een ongeluk tja dan moet het maar. dan zit er weinig anders op. maar op nu zomaar voor een drug of als het niet nodig is een naald/infuus in me te laten steken nee dank je
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik begrijp opzich ook best wat hij bedoelt. Als je een spuit in je arm gezet krijgt van een dokter, die 8 jaar op school heeft gezeten om te leren hoe hij zo'n ding erin moet zetten, zodat je voedingsstoffen of medicijnen binnenkrijgt. Is dat toch wel wat anders dan wanneer je zelf een spuitin je arm zet om meer van je drugs te voelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."