#1
Bal0n zei:Krs zei:als ik zal gaan spuiten dan maar heroine en geen wodka
want?
het effect van hero lijkt me echt wel iets moois. maar om nu te gaan spuiten vind ik niks. dus als ik zal gaan spuiten dan maar hero en niet zoiets als vodka
Bal0n zei:Krs zei:als ik zal gaan spuiten dan maar heroine en geen wodka
want?
Bal0n zei:Ja. Maar jij zou dus eerder H IV'en dan alcohol? Omwege het effect?![]()
Bal0n zei:Nee, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar snap de motivatie niet :P
platypus zei:ja ze laten ook een vloeistof je bloed in stromen...
ik hoop voor jou dat jij nooit een ongeluk krijgt, WANT DAN BEN JE METEEN EEN JUNK![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."