#1
heb al es 1ml wodka IV gedaan, geen effect op wat dan ook.
Krs zei:als ik zal gaan spuiten dan maar heroine en geen wodka
Bal0n zei:Nee, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar snap de motivatie niet :P
platypus zei:ja ze laten ook een vloeistof je bloed in stromen...
ik hoop voor jou dat jij nooit een ongeluk krijgt, WANT DAN BEN JE METEEN EEN JUNK![]()
Krs zei:het ligt er gewoon aan hoe ver jij met drugs wil gaan. een naald in mijn arm steken gaat voor mij persoonlijk gewoon te ver. dat heb ik er niet voor over. zo simpel. en balon tja volgens mij probeer je me maar gewoon weer een beetje over de zeik te krijgen en uit te lokken.

same here .. ik hou het liever bij snuiven ..Chimera zei:Ken er nog meer doelloos worden geluld over iets wat iemand zegt?
Ik zou nooit spuiten, maar ik zeg inmiddels ook liever geen nooit meer.
De eerste die ik kende uit den haag snoof gerust cocaine en deed dat
alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik verafschuwde dat
behoorlijk, and look at me now.
Maar het spuiten heeft iets "engs" naar mijn idee en daarom zal ik het
naar alle waarschijnlijkheid niet doen.



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."