Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFles alcohol

Fles alcohol

30 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste leden,

Ik heb hier momenteel een fles met bijna pure alcohol staan in vloeibare vorm.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit het best kan drinken?

Waar moet ik het mee mengen?
Moet ik er iets anders mee doen?

Alvast bedankt!

Grtz,
Lolzornated.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, ik zou er een beetje voorzichtig mee zijn.

Ik bedoel dan de volgende dingen:
Ben je zeker dat het geen gedenatureerde alcohol is (goedkoper)?
Of ben je zeker dat het echt ethanol is en geen methanol? Van methanol wordt je na een beetje al blind, van iets meer ga je dood...
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pure ethanol moet je wel mee oppassen,
je kan al dood gaan aan een kleine hoeveelheid.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koop gewoon een krat bier of whatever, wodka ofzo. Stukken veiliger (y)
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#5
Suntablet zei:
Hmm, ik zou er een beetje voorzichtig mee zijn.

Ik bedoel dan de volgende dingen:
Ben je zeker dat het geen gedenatureerde alcohol is (goedkoper)?
Of ben je zeker dat het echt ethanol is en geen methanol? Van methanol wordt je na een beetje al blind, van iets meer ga je dood...
Klik om te vergroten...

Alcoholistische zwervers drinken vaak in de laatste fase van hun leven spiritus ( ethanol + methanol )

Methanol is inderdaad nog veel gevaarlijker.
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet je het percentage? wanneer je ethanol hebt mag je wel oppassen met het gebruik!

Dat is bijna puur, terwijl een biertje uit maar 5-10 % bestaat , wijn gemiddeld uit een percentage van 12-14%

likeuren tot een percentage van 30-40 % en dan komen de whiskeys!


Strorum tot 80 %

Ethanol 96 % of zo iets !

Wees voorzichtig vriend met je gebruik! kijk naar de CC´s die je kan hebben!

Een glas wijn is gelijk aan een glas bier in percentage en hoeveelheid



Kijk eens hoe ze ruwnat, enkelnat en bestnat maken in de percentages en CC´s die je kan hebben!

Succes
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou maar letten op het percentage. Hoe hoger het percentage hoe meer verontreinigingsstoffen er in zitten (nogal paradoxaal, maar zonder die stoffen is niet zo'n hoog percentage te verkrijgen).
Alcohol van 70% is alleen maar gedestilleerd dus dat zou moeten kunnen.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
jezus wat lopen jullie te bitchen zeg :P
ik heb ook alcohol van 94% staan, gewoon een klein laagje in een glas doen en cola erbij, smaakt heerlijk en je bent er lekker vaag/actief/ikben14enhebvoorheteerstgezope dronke :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou het je niet aanraden. Te gevaarlijk naar mijn inziens
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
Ik zou het je niet aanraden. Te gevaarlijk naar mijn inziens
Klik om te vergroten...
Want....

"ja het lijkt me gevaarlijk omdat ik gewoon voel dat het gevaarlijk is voor je ofzo.." ... :rolleyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Robdebob zei:
Flameon zei:
Ik zou het je niet aanraden. Te gevaarlijk naar mijn inziens
Klik om te vergroten...
Want....

"ja het lijkt me gevaarlijk omdat ik gewoon voel dat het gevaarlijk is voor je ofzo.." ... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Pure alcohol is een heel giftige stof voor de lever en de hersenen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hij is al 16 en heeft genoeg ervaring met pep en mdma ....

comazuipen maar kerel !!!!

GOGOGO !!!

:wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoezo opdrinken? Nooit van shotten gehoord? :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
o ja stom van ... injectyeren is JE VAN HET !!!

Rechtstreek in je hart is het aller aller beste ...

Gegarandeert wakker blijven voor 40 dagen nonstop...

:wave:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#15
p.s. dit was gewoon te koop in een supermarkt in belgie, waarschijnlijk wordt het gebruikt om zelf likeur te maken, dingen die je uit je scheikundeles ofzo hebt gejat zou ik niet opdrinke!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
chinezen! :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
xpressurself zei:
jezus wat lopen jullie te bitchen zeg :P
ik heb ook alcohol van 94% staan, gewoon een klein laagje in een glas doen en cola erbij, smaakt heerlijk en je bent er lekker vaag/actief/ikben14enhebvoorheteerstgezope dronke :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lekker ongezond, 94 procent. Eet er maar goed / gezond bij, anders heb je zo korsakov te pakken op jou leeftijd :P
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
xpressurself zei:
jezus wat lopen jullie te bitchen zeg :P
ik heb ook alcohol van 94% staan, gewoon een klein laagje in een glas doen en cola erbij, smaakt heerlijk en je bent er lekker vaag/actief/ikben14enhebvoorheteerstgezope dronke :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lekker ongezond, 94 procent. Eet er maar goed / gezond bij, anders heb je zo korsakov te pakken op jou leeftijd :P
Klik om te vergroten...

als je een dun laagje met cola mengt krijg je netzoveel alcohol als dat je een wodka-cola neemt
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb dit ook staan thuis, is gewoon standaard ethanol van 96 graden, in elke grote supermarkt te krijgen en is volgens mij ook bedoeld om thuis zelf wat te knutselen om dingen uit planten te trekken, zalfjes maken en etherische olieën enz;
is wel drinkbaar maar gewoon niet aan te raden, puur zal het je strot verbranden en gemengd met cola enz vind ik het gewoon niet zo lekker
laat het gewoon opwarmen in een kookpot en inhaleer de dampen, lukt ook wel :P
of maak er gewoon absint mee
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#20
graden?? :grin: hahahaha

geef mij maar n biertje :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."