#1
@Jen
En met welke mate vind je GHB gebruik oké? Waar ligt de grens?
En met welke mate vind je GHB gebruik oké? Waar ligt de grens?
Kom op dude, je snapt toch ook wel dat dit een grap was..
Sinds wanneer ben jij in enen zo serieus geworden?
Een fles wodka is 0.7*0.4= 0,28 liter alcoholEen flesje wodka van 70cl is (bij 40%) een half kratje bier. Dat zijn bijna 16 standaardconsumpties.
Nee ik herken het niet. Ik drink best vaak, maar over de 8 flesjes bier kom ik zo goed als nooit.
Wie is eigenlijk de grotere alcoholist? Degene die vrijwel dagelijks een paar biertjes wegtikt zonder ooit echt zat te geraken of in de problemen te komen of degene die een stuk minder vaak drinkt maar als hij dat doet hele kratten weg tikt tot ie er bij neer valt?
Ah, een gebruiksmoment is dus een uur
Ben jij verslaafd aan GHB?
@Neo-Shulginist
Ah, een gebruiksmoment is dus een uur.
@Neo-Shulginist
Dat van die gebroken jukbeenderen mag je toch wel toelichten want die snap ik niet.
@Neo-Shulginist
Ik neem aan dat je zelf niet vies bent van een druggie op zn tijd anders zou je niet op het forum zitten en die hebben ook risico's, vanwaar je angst/afkeer voor een alcoholische versnapering als ik vragen mag? Omdat de voorlichtingsinstanties zeggen dat die grens er is? Diezelfde instanties zeggen dat drugs slecht zijn en je die beter niet kunt nemen, waarom lap je dat advies dan aan je laars?
Als je echt zo hamert op wat de voorlichtingscentra je zeggen moet je ook consequent zijn is mijn mening.
En met welke mate vind je GHB gebruik oké? Waar ligt de grens?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."