Gaat de 'plisie' je telefoon checken dan? In dat geval ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe diep je in de shit zit en waarom..
Het kan wel bewijs zijn ja, of het voldoende is durf ik niet te zeggenxEmilyy zei:Kan een dealer opgepakt worden wanneer de telefoon van een vaste klant nagecheckt wordt door plisie??
Verbranden en begraven, en dan ook nog zorgen dat de politie geen aanleiding heeft om je telefoongegevens op te vragen bij je provider.Zijn er maniertjes zodat je plisie je telefoon niet meer zo grondig kan nachecken, simkaart eruit halen oid? Of is dit niet mogelijk?
Bedankt.
missPanda zei:Ik wis voor de zekerheid altijd de chatgesprekken (telegram, sms,whatsapp etc) met dealers uit m'n telefoon. Waarom zou je die in je telefoon willen laten staan?
Het wissen van sms berichten is qua veiligheid misschien vrij nutteloos, want die berichten staan ergens in een server, en die dealers hebben meestal toch anonieme simkaartjes die ze vaak wisselen. Maar een geheim gesprek met telegram, dat is toch helemaal weg zodra je t gewist hebt, vanwege end-to-end encryption?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."