nl.m.wikipedia.org
De ironie zit er wel goed in dat de gene die voor anti drugs wetten is zelf er uitziet alsof ze aan een suikerwater infuus hang lol.
Ik kan mij nog goed herinneren. Een paar jaar geleden. Ik zat in een schuur vol met motor onderdelen aan mijn bong wiet te knallen. Een van mijn vrienden vroeg, Ik heb nog een zak met pillen. Moet je pillen. Ik was zo stoned als een daadwerkelijke steen en zij met moeite. Nee man als ik nu die shit ga nemen dan ontploft mijn brein.
Paar minuten later kwam een andere maat. Ejjjj Ik heb coke. Hier moet je dit eens proberen. Ik had moeite met praten en nog nooit "hard drugs" genomen dus een diepe propaganda gegronde angst voor dat witte poeder vloeide in mij omhoog.
Na een paar keer nee zeggen dacht ik. Ah what the heck. Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig. Dood voel ik me toch al.
Dus ik snuif die coke. En poef. Ik was weer helemaal nuchter en zo scherp als een mes.
Dat is het moment geweest dat bij mij het kwartje viel. Mijn hele leven ben ik bang gemaakt om dit? Hier maken mensen zich druk over? Dit is waar iedereen zich bang om maakt? Dit gaat mijn leven verpesten?
Dat terwijl de supermarkt voor 90% alleen maar gefabriceerd nep eten verkoopt, mijn brievenbus iedere week weer vol leg met brieven van loterijen die mij allemaal willen bestelen, winkels die vol leggen met plastic rommel dat binnen de kortste keren uit elkaar flikkert, een groot deel van de banen meer bezigheidstherapie lijkt dan nuttig werk en alles in deze wereld wil mij dood hebben. JA zelfs mijn teflon pan wil me dood hebben.
En dat is waarom drugs illegaal zijn. Want hoe kan ik nu nog normaal functioneel zijn voor een maatschappij die in mijn drugs ogen een hoop onzin is.
Ik voel me wel een stuk gelukkiger
![:wink:]()
De depressie gleed zo van mijn schouders af.
Sorry als ik negatief ben. Zo ben ik geboren
![:)]()