#1
Die heb ik een paak keer in de maand 🙄Als jij urine controle moet doen brandt jou urine waarschijnlijk gewoon door het potje heen.
Die heb ik een paak keer in de maand 🙄Als jij urine controle moet doen brandt jou urine waarschijnlijk gewoon door het potje heen.
Zou je alsjeblieft die foto's kunnen inlijsten met zand bestrooien 3 keer een duivel uitdrijving doen en ze verbranden tot as en de as minimaal 3 maal verder verbranden in een kamp vuur om het te zuiveren. Ik denk dat zelfs dat niet genoeg is on al de bullshit uit zijn kop te spoelen.Ik heb nog wel wat fotos achter de hand van meneer Grapperhaus
Pas op met dit soort comments. Ik snap je boosheid. Maar dit kan gezien worden als opruiing, zaaien tot haat of zelfs een doodsbedreiging. Dat zijn strafbare feiten, misdrijven zelfs waarmee je een strafblad kan oplopen. Daarmee kan je niet alleen jezelf in de nesten werken, maar ook het hele forum (omdat zij juridisch mede-verantwoordelijk zijn voor de gepubliceerde inhoud).* modknip: het aanmoedigen van geweld jegens politici is niet toegestaan op het forum *
Wat deed ie?Grapperhaus geilt op macht. Kijk wat hij die coffeeshop eigenaar aandeed in de serie cannabis. Echt bizar dat grapperhaus niet in de gevangenis zit
Grapperhaus geilt op macht. Kijk wat hij die coffeeshop eigenaar aandeed in de serie cannabis. Echt bizar dat grapperhaus niet in de gevangenis zitDan moet je niet het halve Nederlandse volk maaien en doen alsof je het beste met ze voor hebt....
Niet bepaald lastig.
Ik vind juist dat Grapperhaus in de zaak Van Laarhoven lof verdient. Hij is persoonlijk naar Thailand gereisd om via diplomatieke weg ervoor te zorgen dat Van Laarhoven uitgeleverd zou worden. Daarmee heeft hij juist de (mogelijk doelbewuste) 'fouten' die door het OM zijn gemaakt rechtgezet.Grapperhaus geilt op macht. Kijk wat hij die coffeeshop eigenaar aandeed in de serie cannabis. Echt bizar dat grapperhaus niet in de gevangenis zit
Hij zat toch juist door zijn schuld in de bak? Vervolgens komt hij in Nederland aan en mag hij niet eens zn familie of advocaten zien. Hup direct weer de bak in.Ik vind juist dat Grapperhaus in de zaak Van Laarhoven lof verdient. Hij is persoonlijk naar Thailand gereisd om via diplomatieke weg ervoor te zorgen dat Van Laarhoven uitgeleverd zou worden. Daarmee heeft hij juist de (mogelijk doelbewuste) 'fouten' die door het OM zijn gemaakt rechtgezet.
Nou geef ik Grapperhaus niet graag complimenten over het drugsbeleid. Maar dit was nou juist een voorbeeld waarin hij zelf verantwoordelijkheid nam om een onrechtmatige zaak zo goed mogelijk recht te zetten.
Nee. De zaak Van Laarhoven is door het de politie en het Openbaar Ministerie in Noord-Brabant op gang gezet. Zij zijn naar Thailand gereisd om een presentatie te geven over Van Laarhoven en zijn vrouw. Ze hebben daarin aan de Thaise autoriteiten gevraagd een onderzoek in te stellen naar de herkomst van het geld van Van Laarhoven en eventuele witwaspraktijken. In de stukken die daarbij zijn aangedragen zijn 'vertaalfouten' gemaakt. Zo werd de vrouw van Van Laarhoven, Tukta, ineens 'mede-verdachte' genoemd in plaats van getuige. Van Laarhoven is vervolgens puur op basis van die stukken veroordeeld, voornamelijk omdat het Nederlandse gedoogdbeleid niet werd erkend en dus het hele vermogen van Van Laarhoven door de Thaise autoriteiten werd gezien als witgewassen drugsgeld.Hij zat toch juist door zijn schuld in de bak? Vervolgens komt hij in Nederland aan en mag hij niet eens zn familie of advocaten zien. Hup direct weer de bak in.
Overigens is zijn broer Frans van Laarhoven mede-verdachte in de witwaszaak die nog in Nederland tegen hem loopt. Ik denk dat het OM daarom koste wat kost wilde voorkomen dat er contact zou zijn tussen de twee. Dat zou het proces kunnen beïnvloeden. Dat hij geen contact kon hebben met zijn advocaten was wel een beetje opmerkelijk want in principe heeft haar daar recht op.Vervolgens komt hij in Nederland aan en mag hij niet eens zn familie of advocaten zien. Hup direct weer de bak in.
Eens. Alhoewel ik ook wel echt een hekel aan die vent heb. Snap echt niet dat hij nog niet is afgetreden. Laten we hem op een enigzins verantwoorde manier afkraken op ons forumOpruiing/aanmoedigen van geweld jegens politici is niet toegestaan op het forum om verschillende redenen die @Neo-Shulginist hierboven al noemde. Daarom geldt hier dezelfde sanctie als die eerder opgelegd werd voor uitspraken in dezelfde hoek: een ban van drie dagen.
Je zult het vast niet serieus bedoeld hebben @benzzzy en ik begrijp je irritatie, want ik heb zelf ook een Grapperhaus-allergie van jewelste. :’) De mafketel. Maar we moeten hier streng zijn; dit soort uitspraken zijn niet alleen onnodig (niemand verdient ‘een kogel’) maar kunnen ook schadelijk zijn voor dit forum in het algemeen.
Zou je alsjeblieft die foto's kunnen inlijsten met zand bestrooien 3 keer een duivel uitdrijving doen en ze verbranden tot as en de as minimaal 3 maal verder verbranden in een kamp vuur om het te zuiveren. Ik denk dat zelfs dat niet genoeg is on al de bullshit uit zijn kop te spoelen.
* modknip: het aanmoedigen van geweld jegens politici is niet toegestaan op het forum *
Pas op met dit soort comments. Ik snap je boosheid. Maar dit kan gezien worden als opruiing, zaaien tot haat of zelfs een doodsbedreiging. Dat zijn strafbare feiten, misdrijven zelfs waarmee je een strafblad kan oplopen. Daarmee kan je niet alleen jezelf in de nesten werken, maar ook het hele forum (omdat zij juridisch mede-verantwoordelijk zijn voor de gepubliceerde inhoud).
Het is ook helemaal niet nodig om pro-criminaliseerders zo toe te spreken. We hebben genoeg bewijzen en argumenten om te onderbouwen dat hun halsstarrige ideologie geen effect sorteert. Het is dus veel slimmer en effectiever om gewoon de draak te steken met hoe tegenstrijdig hun beweringen zijn met de realiteit. Humor is een veel effectiever wapen dan een daadwerkelijk wapen.
Het eerste deel van je comment vond ik nog wel grappig.
Ik denk niet dat het heel constructief is om zo zwart-wit een vijandbeeld van bijmensen of organisaties te schetsen. Complimenten geven waar het goed gaat is juist een belangrijk middel om dichterbij elkaar te komen. Mensen zijn dan ook geneigd om wat sneller naar je te luisteren als je wel kritiek hebt. Dat is in ieder geval wat ik geleerd heb als je graag anderen wil aanspreken op hun gedrag. Wees eerst even positief en wijs ze dan voorzichtig op wat er beter kan. Werkt meestal een stuk beter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."