Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-MeO-DMT bestellen via post - Wat als je gepakt wordt?

5-MeO-DMT bestellen via post - Wat als je gepakt wordt?

60 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je deze naast elkaar legt, lijkt het best logisch dat 5-MeO-DMT ook niet helemaal legaal is.

Screenshot_20200909-010821_Chrome.jpgScreenshot_20200909-010836_Chrome.jpg
T
TheGodHeadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke, thanks voor alle antwoorden. Appreciate it.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
geflipt zei:
Even half ot: en de entactogenen?
Klik om te vergroten...

Overheid.nl | Consultatie Wijziging Opiumwet vanwege nieuwe psychoactieve stoffen

www.internetconsultatie.nl www.internetconsultatie.nl
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
geflipt zei:
Even half ot: en de entactogenen?
Klik om te vergroten...
Ja die wel want dat zijn fenetylamines of cathinones. Dus stoffen zoals 6-APB en 3-MMC vallen wel onder het ingediende wetsvoorstel.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Als dit gaat om een vendor met een invite only systeem dat via DHL levert en sinds een paar maanden een sale Heeft op verschillende rc's Dan kan ik je vertellen dat deze legit is.
Klik om te vergroten...
Ook goeie ervaring mee!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Ik bestel zovaak rc's, en het gaat altijd goed. Ik laat het ook altijd bij een postnl bezorgen, en het gaat altijd goed. 👍
Klik om te vergroten...
Gaat bij mij ook goed
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Maar het is nú legaal, dus waarom zou je een ander adres gebruiken? Je ziet wel weer verder als het illegaal wordt toch? Dat gebeurt meestal niet ‘ineens’. Zou er niet teveel achter zoeken.
Klik om te vergroten...
Als ik een rechercheur was die straks het NPS-verbod moet gaan handhaven dan zou ik op de dag dat het verbod ingaat een inval doen bij eerdere bekende rc-vendors 'om te controleren of ze daadwerkelijk gestopt zijn met de handel', en onder dat mom de hele administratie met lijsten adressen van klanten en wat ze gekocht hebben te ontvangen. Zulk bewijs mag je dan officieel niet zomaar tegen iemand gebruiken, maar dan weet je wel waar je moet zoeken.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan (bij wijze van spreken) een kilo whatever laten bezorgen op mijn adres, als er géén enkel bewijs is dat ik hier om gevraagd heb of te traceren valt, kunnen ze precies: niks. Je zegt dat je er niks van weet, afzender niet kent. En je verhoor is klaar en case closed.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Dit klopt niet hoor.
Doe maar eens ctrl + f op de pagina van de Opiumwet waar alle verboden stoffen staan. Zowel bufotenine (5-HO-DMT) als 5-MeO-DMT staan daar niet op.

wetten.nl - Regeling - Opiumwet - BWBR0001941

wetten.overheid.nl wetten.overheid.nl

Van de tryptamines zijn alleen psilocine, psilocybine, DMT en DET verboden in Nederland. Ohja, en 4-AcO-DMT want dat is dus wel een ester van psilocine..
Klik om te vergroten...
Enig idee waarom DET verboden is?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Enig idee waarom DET verboden is?
Klik om te vergroten...
Daar is niet heel lang over nagedacht toen het samen met LSD, DMT en 17 andere middelen, waarvan toen (kennelijk) bij enkele ambtenaren het besef heerste dat je er high van kon worden, verboden werd in 1966.

Ik heb geen diepgravend onderzoek gedaan in de archieven maar ik durf er wel op te wedden dat er in de Tweede Kamer nog nooit een debat is gevoerd over DET.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon een andere naam op het leveradres (enveloppe) laten zetten.
Als het onderschept wordt dan doe je alsof je van niks weet.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Gewoon een andere naam op het leveradres (enveloppe) laten zetten.
Als het onderschept wordt dan doe je alsof je van niks weet.
Klik om te vergroten...
Nee, dat valt juist op en de kans op onderschepping is dan veel groter.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Nee, dat valt juist op en de kans op onderschepping is dan veel groter.
Klik om te vergroten...
Controleren ze dit dan?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Controleren ze dit dan?
Klik om te vergroten...
Yup. Op dark web is dat bv een van de domste dingen die je kan doen. Beter om zo normaal mogelijk te doen en je in de massa te mengen. Je kan nog altijd zeggen dat je van niks weet ookal staat je echte naam er op. Je kan enkel gechareld worden als je een aangetekende brief ondertekend. Dat is vaak het werk van politie om nadien binnen te vallen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Yup. Op dark web is dat bv een van de domste dingen die je kan doen. Beter om zo normaal mogelijk te doen en je in de massa te mengen. Je kan nog altijd zeggen dat je van niks weet ookal staat je echte naam er op. Je kan enkel gechareld worden als je een aangetekende brief ondertekend. Dat is vaak het werk van politie om nadien binnen te vallen.
Klik om te vergroten...
Ik wist oprecht niet dat ze dit überhaupt controleren ( brievenbuspost ). Thx.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Nee, dat valt juist op en de kans op onderschepping is dan veel groter.
Klik om te vergroten...
Hoe weet het postbedrijf wie er allemaal op een adres staat ingeschreven dan...?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Hoe weet het postbedrijf wie er allemaal op een adres staat ingeschreven dan...?
Klik om te vergroten...
Dit vroeg ik mij ook af.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Dit vroeg ik mij ook af.
Klik om te vergroten...
1611260247700.png
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
Bekijk bijlage 14666
Klik om te vergroten...
Alee, dus als ik morgen een valse voornaam gebruik weten ze dit?
En wat als er een nieuwe eigenaar op dit adres woont?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Alee, dus als ik morgen een valse voornaam gebruik weten ze dit?
En wat als er een nieuwe eigenaar op dit adres woont?
Klik om te vergroten...
Ze gaan u niet zomaar checken denk ik. Enkel als ze al een vermoeden hebben.
Het zou me trouwens verwonderen als je de naam van de volgende eigenaar kan voorspellen.
Ze kunnen ook wel zien op welke datum een pakketje afgeleverd is.

Als je pakketje niet kan worden afgeleverd en je deze gaat ophalen onder een valse naam ben je in feite schuldig.
Als je het ophaalt onder je eigen naam kan je van alles verwachten.

Plausibele ontkenning - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org

Better be safe than sorry.


Bij deze wil ik ook even zeggen dat het niet slim is om een VPN te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."