Even half ot: en de entactogenen?
Ja die wel want dat zijn fenetylamines of cathinones. Dus stoffen zoals 6-APB en 3-MMC vallen wel onder het ingediende wetsvoorstel.Even half ot: en de entactogenen?
Ook goeie ervaring mee!Als dit gaat om een vendor met een invite only systeem dat via DHL levert en sinds een paar maanden een sale Heeft op verschillende rc's Dan kan ik je vertellen dat deze legit is.
Gaat bij mij ook goedIk bestel zovaak rc's, en het gaat altijd goed. Ik laat het ook altijd bij een postnl bezorgen, en het gaat altijd goed. 👍
Als ik een rechercheur was die straks het NPS-verbod moet gaan handhaven dan zou ik op de dag dat het verbod ingaat een inval doen bij eerdere bekende rc-vendors 'om te controleren of ze daadwerkelijk gestopt zijn met de handel', en onder dat mom de hele administratie met lijsten adressen van klanten en wat ze gekocht hebben te ontvangen. Zulk bewijs mag je dan officieel niet zomaar tegen iemand gebruiken, maar dan weet je wel waar je moet zoeken.Maar het is nú legaal, dus waarom zou je een ander adres gebruiken? Je ziet wel weer verder als het illegaal wordt toch? Dat gebeurt meestal niet ‘ineens’. Zou er niet teveel achter zoeken.
Enig idee waarom DET verboden is?Dit klopt niet hoor.
Doe maar eens ctrl + f op de pagina van de Opiumwet waar alle verboden stoffen staan. Zowel bufotenine (5-HO-DMT) als 5-MeO-DMT staan daar niet op.
wetten.nl - Regeling - Opiumwet - BWBR0001941
wetten.overheid.nl
Van de tryptamines zijn alleen psilocine, psilocybine, DMT en DET verboden in Nederland. Ohja, en 4-AcO-DMT want dat is dus wel een ester van psilocine..
Daar is niet heel lang over nagedacht toen het samen met LSD, DMT en 17 andere middelen, waarvan toen (kennelijk) bij enkele ambtenaren het besef heerste dat je er high van kon worden, verboden werd in 1966.Enig idee waarom DET verboden is?
Nee, dat valt juist op en de kans op onderschepping is dan veel groter.Gewoon een andere naam op het leveradres (enveloppe) laten zetten.
Als het onderschept wordt dan doe je alsof je van niks weet.
Controleren ze dit dan?Nee, dat valt juist op en de kans op onderschepping is dan veel groter.
Yup. Op dark web is dat bv een van de domste dingen die je kan doen. Beter om zo normaal mogelijk te doen en je in de massa te mengen. Je kan nog altijd zeggen dat je van niks weet ookal staat je echte naam er op. Je kan enkel gechareld worden als je een aangetekende brief ondertekend. Dat is vaak het werk van politie om nadien binnen te vallen.Controleren ze dit dan?
Ik wist oprecht niet dat ze dit überhaupt controleren ( brievenbuspost ). Thx.Yup. Op dark web is dat bv een van de domste dingen die je kan doen. Beter om zo normaal mogelijk te doen en je in de massa te mengen. Je kan nog altijd zeggen dat je van niks weet ookal staat je echte naam er op. Je kan enkel gechareld worden als je een aangetekende brief ondertekend. Dat is vaak het werk van politie om nadien binnen te vallen.
Hoe weet het postbedrijf wie er allemaal op een adres staat ingeschreven dan...?Nee, dat valt juist op en de kans op onderschepping is dan veel groter.
Dit vroeg ik mij ook af.Hoe weet het postbedrijf wie er allemaal op een adres staat ingeschreven dan...?
Alee, dus als ik morgen een valse voornaam gebruik weten ze dit?
Ze gaan u niet zomaar checken denk ik. Enkel als ze al een vermoeden hebben.Alee, dus als ik morgen een valse voornaam gebruik weten ze dit?
En wat als er een nieuwe eigenaar op dit adres woont?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."