#1
Wanneer heb je afspraak staan voor de test?
Volg, ben ook benieuwd! Hoop dat alles goed loopt.Wanneer heb je afspraak staan voor de test?
Die heb ik nog niet,Wanneer heb je afspraak staan voor de test?
als het goed is krijg je van cbr een psychiater, althans dat kreeg ik maar ben niet gegaan en moet nu opnieuw een gezondheidsverklaring opsturen & daarna wordt ik opnieuw doorverwezenDie heb ik nog niet,
Ik ga van de week laatste betaling doen aan cbr en dan naar het onderzoek,
Alleen weet ik nog steeds niet welke psychiater ik nou moet kiezen in Amsterdam .....
Maar op de site staat duidelijk dat je bij de eerste keer zelf mag kiezen hoe dan?Wanneer heb je afspraak staan voor de test
als het goed is krijg je van cbr een psychiater, althans dat kreeg ik maar ben niet gegaan en moet nu opnieuw een gezondheidsverklaring opsturen & daarna wordt ik opnieuw doorverwezen
Nou ik ga nu beginnen aan t gezeik wat jij ook hebt... man man man, kan je laten weten hoe t bij de psychiater is gegaan?Maar op de site staat duidelijk dat je bij de eerste keer zelf mag kiezen hoe dan?
Zal ik doen ik denk/hoop dat ik binnen deze maand nog een afspraak krijgNou ik ga nu beginnen aan t gezeik wat jij ook hebt... man man man, kan je laten weten hoe t bij de psychiater is gegaan?
Je hebt je rijbewijs dus ongeldig laten verklaren? waarom als ik vragen mag... lukte het stoppen met blowen niet? (begrijpelijk)Wanneer heb je afspraak staan voor de test
als het goed is krijg je van cbr een psychiater, althans dat kreeg ik maar ben niet gegaan en moet nu opnieuw een gezondheidsverklaring opsturen & daarna wordt ik opnieuw doorverwezen
Vreemd ik kom uit Rotterdam en moest hier naar toe.Maar op de site staat duidelijk dat je bij de eerste keer zelf mag kiezen hoe dan?
Ja stoppen was voor mij echt te moeilijk. Heb pas sinds 5 weken geleden de knop omgedraaid. Ik ben mij rijbewijs al sinds 2016 kwijt dus dan begin je het wel beetje zat te rakenJe hebt je rijbewijs dus ongeldig laten verklaren? waarom als ik vragen mag... lukte het stoppen met blowen niet? (begrijpelijk)
Ik begrijp je gevoel... Het is ook lastig, maar beter de test goed doen en daarna zonder stress weer genieten van het jointje, en nooit maar dan ook nooit meer de politie het makkelijk maken.. voorzorgsmaatregelen in de auto..Ja stoppen was voor mij echt te moeilijk. Heb pas sinds 5 weken geleden de knop omgedraaid. Ik ben mij rijbewijs al sinds 2016 kwijt dus dan begin je het wel beetje zat te raken
Je moet ook weten dat als je je rijbewijs terug heb ze van de laatste aanhouding ook een melding hebben gemaakt en ze je daarom waarschijnlijk vaker gaan testen op drugs....Ik begrijp je gevoel... Het is ook lastig, maar beter de test goed doen en daarna zonder stress weer genieten van het jointje, en nooit maar dan ook nooit meer de politie het makkelijk maken.. voorzorgsmaatregelen in de auto..
Vreemd ik kom uit Rotterdam en moest hier naar toe.
raar dat er op de site toch echt wat anders staat en dat het cbr zelf dan zich niet aan de regels houd, NIET GEK DAT HET MET FEITEN DE SLECHTSTE KUT BEDRIJF VAN NEDERLAND IS
aaah fijn gevoel rest van men leven achterom kijkenJe moet ook weten dat als je je rijbewijs terug heb ze van de laatste aanhouding ook een melding hebben gemaakt en ze je daarom waarschijnlijk vaker gaan testen op drugs....
Ook kan het zijn dat na het urine onderzoek de psychiater na het onderzoek alsnog weer een urine of bloed onderzoek wilt
De politie is denk ik hier iedereen zijn vijand geworden en tuurlijk zijn er wel goede agenten maar de meeste zijn allemaal het zelfde :Kk naaiersaaah fijn gevoel rest van men leven achterom kijkenheeeeeeeeeeeeerlijk
Hahahahahah bij mij hadden die agenten echt totaal niks te doen alleen maar rondjes rijden in surveillance voertuig zien ze een getinte jongen lang rijden en dan âvervolgende ze hun wegâ ja hoor...ben meerdere malen staande gehouden waarbij ook wiet werd aangetroffen, maar daar hadden de agenten zoiets van ; ik ga niet 3 uur op t bureau zitten met dit rotjoch voor een beetje thc.... echter in Zeeland hebben ze niks te doen!
Thanks man!Super, heel erg trots op je!
Veel succes verder.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."