Ik ben in maart gepakt, terwijl ik een joint aan het draaien was, de verklaring wat ik aan de politie heb gegeven zal mij waarschijnlijk heel erg tegen zitten maar werd erg door de politie onder druk gezet ik wou niks tekenen maar werd gedwongen er om anders zou ik moeten vast zitten vanwegen niet mee werken, mijn geluk is dat mn waarde 3,6 was terwijl het 3.0 mocht zijn, dus ik mag mijn rijbewijs behouden en nog steeds rijden tot nader onderzoek het is nu augustus en heb net de laatste deel geld betaald en zal rond september een afpraak hebben met de psychiater. En dus mijn uitslag rond november/december krijgen. Zelf ben ik direct gestopt dus al zouden ze hem ongeldig verklaren mag ik na 2 maanden alweer voor de volgende onderzoek gaan? Omdat ik dan 1 jaar clean ben.
als je tegen de psychiater vertelt dat je niet meer blowt dan mag je in maart weer een onderzoek doen, het ligt echt aan welke psychiater je hebt de ene is veel strenger dan de ander de ene psychiater vind dat je met 3.6 mg niet meer op je benen kan staan en de andere snapt de situatie van de betrokkene en ziet ook in dat je echt verslaafd moet zijn om geestelijk niet meer in staat te kunnen zijn om te rijden…
het is echt geluk hebben man
hoop dat het bij jou goed komt
bij mij niet in ieder geval psych vond me een drugs misbruiker omdat ik sowieso al onder invloed reed en omdat ik met vrienden in de auto zat zonder mondkapje.
slaat natuurlijk nergens op 1x onder invloed rijden gelijk drugs misbruiker
ik mag in januari weer een nieuw onderzoek doen om geschikt verklaard te worden gaat sws lukken blow helemaal niet meer sinds de aanhouding
wel jammer dat het allemaal zo moet lopen ze nemen je totaal niet serieus en vinden al heel snel dat je een drugs misbruiker bent
ik zit waarschijnlijk als het tegen zit tot mijn 29ste vast aan die keuringen als de keuringen na volgend jaar allemaal goed gaan
slaat totaal nergens op dat je als je een keertje gepakt word met stoned rijden je gelijk naar een psychiater moet en als de psychiater streng is of zijn dag niet heeft ben je een jaar je rijbewijs kwijt en zit je 10 jaar vast aan medische keuringen
ik wist totaal niet dat je dit allemaal kreeg als je stoned aan het rijden was
ik bedoel geef de mensen tenminste 1 kans…
als de agenten hadden uitgelegd wat de consequenties waren en me alleen een rijverbod hadden gegeven van 24u had ik het nooit meer gedaan
maarja hopelijk komt het uiteindelijk allemaal goed