Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs deze ghb goed of slecht?

Is deze ghb goed of slecht?

69 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enige manier om hier achter te komen is om het te laten testen. Speculeren over de kwaliteit van drugs is niet toegestaan op dit forum.
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speculeren en oproepen daartoe is niet toegestaan. Jammer dat je na de eerste waarschuwingen van leden daarover toch nog een keer oproept tot speculeren. Voor deze keer geef ik je een officiële waarschuwing, maar een volgende keer kun je een ban van drie dagen verwachten.

Waar je drugs kunt laten testen kun je simpel opzoeken op google.

Vriendelijke groet,
mevrouw Pløp
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik leefde een paar dagen met een derealisatie. Vandaar dat ik niet zelf het idee had om op internet te kijken... Nu wel 😉
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kaylina zei:
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
Klik om te vergroten...
SpeedPiet zei:
gewoon gratis testen bij de jellinek krijg je ook de MG/ML :)
Klik om te vergroten...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kaylina zei:
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
Klik om te vergroten...

FredKroket zei:
gewoon gratis testen bij de jellinek krijg je ook de MG/ML :)
Klik om te vergroten...
Tactus is ook een mogelijkheid !
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Speculeren en oproepen daartoe is niet toegestaan. Jammer dat je na de eerste waarschuwingen van leden daarover toch nog een keer oproept tot speculeren. Voor deze keer geef ik je een officiële waarschuwing, maar een volgende keer kun je een ban van drie dagen verwachten.

Waar je drugs kunt laten testen kun je simpel opzoeken op google.

Vriendelijke groet,
mevrouw Pløp
Klik om te vergroten...
Maar mogen wij niet doorverwijzen waar dat kan dan? Ik snap de reden achter die regel niet echt helemaal tis wel dom want via Google kom je er inderdaad al maar als ze toch hier stranden...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
Maar mogen wij niet doorverwijzen waar dat kan dan? Ik snap de reden achter die regel niet echt helemaal tis wel dom want via Google kom je er inderdaad al maar als ze toch hier stranden...
Klik om te vergroten...
Er staat toch al waar je drugs kan testen. 1 Google zoekopdracht en je bent er.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
Maar mogen wij niet doorverwijzen waar dat kan dan? Ik snap de reden achter die regel niet echt helemaal tis wel dom want via Google kom je er inderdaad al maar als ze toch hier stranden...
Klik om te vergroten...

FredKroket zei:
Er staat toch al waar je drugs kan testen. 1 Google zoekopdracht en je bent er.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat plop het heeft over de eerste drie berichten en niet over waar je drugs kan laten testen, want dat is Harm reduction
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kaylina zei:
Morgen me laatste stagedag en daarna wordt het voor mij makkelijker om af te bouwen. Afkicken laat ik door de kliniek doen. Daar ga ik zelf niet meer mee klooien. Een grote lijdensweg is dat.
Klik om te vergroten...
Dan zou ik zorgen dat je stabiel blijft in doseringen en dan inderdaad de kliniek het laten doen als je in de detox af kickt van de GHB valt die lijdensweg reuze mee
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kaylina zei:
Morgen me laatste stagedag en daarna wordt het voor mij makkelijker om af te bouwen. Afkicken laat ik door de kliniek doen. Daar ga ik zelf niet meer mee klooien. Een grote lijdensweg is dat.
Klik om te vergroten...
Máár toch is het wel een verstandige keuze om wel te doen! Hoe meer je afgebouwt hebt hoe makkelijker het in de kliniek gaat worden om naar 0 te gaan en een behandeling te volgen om nuchterheid vol te houden!!! Anders ga je alsnog in de kliniek een hell tegemoet. Het klinkt misschien wel geruststellend dat je dan onder supervisie bent door medische specialisten maar dan nog!
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja dat zeg ik ook. Ik ga vanaf dinsdag ook weer met 0.2 omlaag. Ik zat toentertijd op 2.8 en voelde me een stuk helderder 💪🏼 het is sowieso een heel fijn idee om onder toezicht van artsen etc. te zijn. Vooral in de nacht. @Dopemonster
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
19 dagen lang een strict schema volgen is niet voor iedereen weggelegd (timer zetten, spuitje nemen, juiste hoeveelheid nemen elke keer, niet in fout gaan bij een stress moment en teveel nemen) . okee dat je lichaam de G herkent maar de medicijnen die ik opnoem werken op de dezelfde receptoren en maken niet high. Daar gaat het in dit geval om.
De Gaba B receptoren rustig houden..
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
GABA-B Bonanza zei:
19 dagen lang een strict schema volgen is niet voor iedereen weggelegd (timer zetten, spuitje nemen, juiste hoeveelheid nemen elke keer, niet in fout gaan bij een stress moment en teveel nemen) . okee dat je lichaam de G herkent maar de medicijnen die ik opnoem werken op de dezelfde receptoren en maken niet high. Daar gaat het in dit geval om.
De Gaba B receptoren rustig houden..
Klik om te vergroten...
Ik ken de struggle maar dan met heroïne.... Alleen wat ik een enorm voordeel aan heroïne vind is dat je iedere 6-12 uur doseert en pas na 12 uur echt de afkick inkickt en de eerste 72 uur steeds heftiger word. Zo kun je toch redelijk een normaal bestaan lijden vergeleken ghb.

Maar ik ken dus ook de struggle van de discipline moeten volhouden om je taper door te blijven zetten en niet in de verleiding komen om toch weer meer te gaan nemen omdat je je weer lekker wilt voelen!

Klinisch is dit idd veel beter te doen+
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een schema ga ik ook echt niet doen. Ik doe het zoals nu en dat gaat prima. Het is natuurlijk niet prima, maar het werkt het beste bij mij. Ja klopt, ik kreeg van de huisarts ooit diazepam, maar die werken niet op de gaba b receptoren. Die snappen ook 9 van de 10 x niks over dit soort onderwerpen, maarja, anders waren ze wel de verslavingszorg ingegaan. @GABA-B Bonanza
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn actieplan... Nou, die begon zoals je kon lezen bij mijn eerste reactie, maar ondertussen heb ik een ander onderwerp aangekaart. Maar bedankt! 👍🏼 @GABA-B Bonanza
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hou onwijs veel vocht vast. Ik ben daardoor aangekomen. Daarnaast heb ik vreetkicks. De meest rare dingen eten op de meest rare tijdstippen. Verder niets, dus daar mag ik nog mee in mijn handjes klappen.

Alcohol drink ik wel, maar niet meer door de weeks wat ik eerst wel deed. Al waren het maar 2 wijntjes, maar dan leek het wel alsof mijn afkick veel sneller terug kwam. Kan dat kloppen? Drink bijv. op een feestje wel veel alcohol en kan dan makkelijk 7.5 uur nuchter zijn van de G. Geen probleem mee. Als de alcohol uitwerkt, merk ik wel meteen dat ik g nodig heb. Bizar hoe het brein werkt @SpeedPiet
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeer merkwaardig allemaal aan zulke hoeveelheden die je hier beschrijft hooked zijn en:
  1. Naar een feest gaan zonder G, dus dan ineens niet hoeven te redosen (meeste verslaafden durven het huis niet te uit zonder iets mee te nemen)
  2. Na 7 uur niet in een psychotische toestand terecht komen
Zeker dat jullie geen zeepsop kopen?
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wie zegt dat ik geen G mee nam? @GABA-B Bonanza Dat staat nergens beschreven. Verslaafden hebben inderdaad altijd wat bij, ook al is het maar snel naar de supermarkt. Je bent wel erg oplettend bij mij he. Goed lezen aub.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kaylina zei:
Echt even een vraag, na 1.5 uur begin ik de afkick te voelen. Superongemakkelijk, paranoia gedachtes, niet meer kunnen concentreren, slecht zien etc. Zou het dan beter zijn als ik 3.6 ml per 2uur en 15min neem ipv 2.5uur? Maak het mezelf wel heel moeilijk als ik dan nog 1uur moet wachten namelijk @Spyro

En zal het ook komen, omdat deze G wat minder sterk is dan onze vorige? Had met de vorige G na z'n 2uur pas last.
Klik om te vergroten...
Al dit en op een feestje ineens wel 7.5 uur nuchter, nou breekt mijn klomp

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."