#1
Enige manier om hier achter te komen is om het te laten testen. Speculeren over de kwaliteit van drugs is niet toegestaan op dit forum.
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
gewoon gratis testen bij de jellinek krijg je ook de MG/ML![]()
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
Tactus is ook een mogelijkheid !gewoon gratis testen bij de jellinek krijg je ook de MG/ML![]()
Maar mogen wij niet doorverwijzen waar dat kan dan? Ik snap de reden achter die regel niet echt helemaal tis wel dom want via Google kom je er inderdaad al maar als ze toch hier stranden...Speculeren en oproepen daartoe is niet toegestaan. Jammer dat je na de eerste waarschuwingen van leden daarover toch nog een keer oproept tot speculeren. Voor deze keer geef ik je een officiële waarschuwing, maar een volgende keer kun je een ban van drie dagen verwachten.
Waar je drugs kunt laten testen kun je simpel opzoeken op google.
Vriendelijke groet,
mevrouw Pløp
Er staat toch al waar je drugs kan testen. 1 Google zoekopdracht en je bent er.Maar mogen wij niet doorverwijzen waar dat kan dan? Ik snap de reden achter die regel niet echt helemaal tis wel dom want via Google kom je er inderdaad al maar als ze toch hier stranden...
Maar mogen wij niet doorverwijzen waar dat kan dan? Ik snap de reden achter die regel niet echt helemaal tis wel dom want via Google kom je er inderdaad al maar als ze toch hier stranden...
Ik denk dat plop het heeft over de eerste drie berichten en niet over waar je drugs kan laten testen, want dat is Harm reductionEr staat toch al waar je drugs kan testen. 1 Google zoekopdracht en je bent er.
Dan zou ik zorgen dat je stabiel blijft in doseringen en dan inderdaad de kliniek het laten doen als je in de detox af kickt van de GHB valt die lijdensweg reuze meeMorgen me laatste stagedag en daarna wordt het voor mij makkelijker om af te bouwen. Afkicken laat ik door de kliniek doen. Daar ga ik zelf niet meer mee klooien. Een grote lijdensweg is dat.
Máár toch is het wel een verstandige keuze om wel te doen! Hoe meer je afgebouwt hebt hoe makkelijker het in de kliniek gaat worden om naar 0 te gaan en een behandeling te volgen om nuchterheid vol te houden!!! Anders ga je alsnog in de kliniek een hell tegemoet. Het klinkt misschien wel geruststellend dat je dan onder supervisie bent door medische specialisten maar dan nog!Morgen me laatste stagedag en daarna wordt het voor mij makkelijker om af te bouwen. Afkicken laat ik door de kliniek doen. Daar ga ik zelf niet meer mee klooien. Een grote lijdensweg is dat.
Ik ken de struggle maar dan met heroïne.... Alleen wat ik een enorm voordeel aan heroïne vind is dat je iedere 6-12 uur doseert en pas na 12 uur echt de afkick inkickt en de eerste 72 uur steeds heftiger word. Zo kun je toch redelijk een normaal bestaan lijden vergeleken ghb.19 dagen lang een strict schema volgen is niet voor iedereen weggelegd (timer zetten, spuitje nemen, juiste hoeveelheid nemen elke keer, niet in fout gaan bij een stress moment en teveel nemen) . okee dat je lichaam de G herkent maar de medicijnen die ik opnoem werken op de dezelfde receptoren en maken niet high. Daar gaat het in dit geval om.
De Gaba B receptoren rustig houden..
Al dit en op een feestje ineens wel 7.5 uur nuchter, nou breekt mijn klompEcht even een vraag, na 1.5 uur begin ik de afkick te voelen. Superongemakkelijk, paranoia gedachtes, niet meer kunnen concentreren, slecht zien etc. Zou het dan beter zijn als ik 3.6 ml per 2uur en 15min neem ipv 2.5uur? Maak het mezelf wel heel moeilijk als ik dan nog 1uur moet wachten namelijk @Spyro
En zal het ook komen, omdat deze G wat minder sterk is dan onze vorige? Had met de vorige G na z'n 2uur pas last.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."