Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs deze ghb goed of slecht?

Is deze ghb goed of slecht?

69 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap eerlijk gezegd niet wat je actieplan hier is @Kaylina hoop gewoon dat je snel lager kan gaan in je doseringen! Good luck
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee,

We hebben via via g gekocht, want iedereen die we kennen die eerst verkocht heeft niks meer. Momenteel bijna niet aan te komen...

Positief: de kleur is goed. Er komen belletjes vanaf. Redelijk stroperig. Ph is 6.5

Negatief: ruikt naar lijm. Smaakt niet zout. Smaakt naar niks.

Is deze goed of niet goed? We zijn wel wat g gewend, dus weten er wel het een en ander over, maar dit is echt even hocus pocus voor ons... 😵

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speculeren is niet toegestaan en wij kunnen op afstand niet weten of het oké is.

Een schrale troost, mijn G smaakt ook nooit hetzelfde. Soms wel zout, soms niet. De werking verschilt niet daardoor.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik het goed zeg smaakt GHB gemaakt met KOH ipv NaOH niet zout, maar dat maar voor de kwaliteit inderdaad niet uit.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon gratis testen bij de jellinek krijg je ook de MG/ML :)
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doe altijd g in een zoet drankje mengen. Deed nu proeven op me vinger, maar is toch onwijs zout 🤣 Alleen bijna niet te proeven als ik het opdrink met een drankje zoals ik dat wel proefde bij die andere.

Ook lijkt het wel alsof er in deze iets van iets te veel in zit en alsof er iets niet in zit. 3.8 is wel de max. wat ik kan hebben. 2x in slaap gevallen, omdat ik dacht dat ik meer moest hebben. Dit moet je dus niet buitenhuis hebben...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enige manier om hier achter te komen is om het te laten testen. Speculeren over de kwaliteit van drugs is niet toegestaan op dit forum.
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speculeren en oproepen daartoe is niet toegestaan. Jammer dat je na de eerste waarschuwingen van leden daarover toch nog een keer oproept tot speculeren. Voor deze keer geef ik je een officiële waarschuwing, maar een volgende keer kun je een ban van drie dagen verwachten.

Waar je drugs kunt laten testen kun je simpel opzoeken op google.

Vriendelijke groet,
mevrouw Pløp
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeg anders beter maar niks meer. Ik heb al genoeg aan me kop 👍🏼😉
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alcohol werkt in op een totaal verschillende GABA receptor newbie, met een dosis van 3.6ml per 2uur gaat wat alcohol nuttigen weinig effect hebben op de onmiddellijke ontwenningsverschijnselen.
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ik gezegd WAT alcohol? Ik heb geen hoeveelheden benoemd. Weeer verkeerd geïnterpreteerd. Beter lezen, 2e keer dat ik dat zeg en dat geldt ook bij andere topics waar je reageert.
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aan de pep zeker? Emotieloze Harry 😂😂 Van GABA nerd naar pepjunk. De berichten die jij stuurt, daar hebben mensen niks aan, dus je kan beter niks sturen. Nogmaals succes ermee
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
  • is deze G goed of slecht? ruikt wat lijm achtig?? smaakt ook niet zout?
    • "ah smaakt toch wel zout"
  • Help @Spyro ik krijg mijn dosis niet gestabiliseerd, zou deze G minder sterk zijn? Voel me stressy
  • waar kan ik mijn G laten testen ik weet niet hoe dat moet
  • "na mijn stage ga ik naar de afkick kliniek, want dat afbouwen is een grote lijdensweg"
  • "Gaba b bonanza jij hebt niet genoeg gestudeerd"
Neem je je zelf eigenlijk nog serieus? En daarboven nog even andere leden hun tijd te verdoen die proberen verder te helpen.
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb alles al uitgelegd. Nogmaals beter lezen. Dan verdoe je je eigen tijd niet 😂

Je zegt 'andere leden hun tijd te verdoen die proberen verder te helpen'. Daarbij zeg je dus dat jij niet helpt. Dat hoeft ook zeker niet, maar hou wel lekker op met dat onzinnige gelul van je. Ik ga niet verder in discussie met jou. Zoek een ander slachtoffer die net zo hapt als ik 😂 kan je weer even een uurtje van je leven plezier hebben
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Professionele hulp is zeker een aanrader voor jou
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jongens, wat aardiger naar elkaar doen als je advies geeft of op advies reageert helpt. Dit niet. Dat geldt voor jullie beiden. Je kunt elkaar negeren als je de berichten van de ander niet wil zien. Ga naar het profiel van de persoon en klik op ‘Negeren’.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geen een drug is goed of fout aangezien het puur op de persoon aankomt en dus niet in een absolute goed of slecht kan worden genoemd.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijd om hulp te zoeken @Kaylina, ik neem aan dat je uit deze ellende wil toch?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh is "deze" lol wat stom niet gezien
De Apotheker zei:
Geen een drug is goed of fout aangezien het puur op de persoon aankomt en dus niet in een absolute goed of slecht kan worden genoemd.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."