Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@FredKroket dat heb ik zondag om 12uur al in een bericht gezet... Allang mee bezig..."
"Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt"
"Ik leefde een paar dagen met een derealisatie. Vandaar dat ik niet zelf het idee had om op internet te kijken... Nu wel ๐"
"Heb dit z'n 10 jaar ook al is gehad, alleen was ik er toen 2 weken zoet mee. Nu 4 dagen gehad. Lang genoeg"
"Ik was er toen ook een stuk slechter aan toe. Nu kreeg ik af en toe nog wel het besef dat ik nog steeds leefde en dat ik nog steeds kon typen"
"Nee, de G blijkt toch erg zout te zijn, gewoon zoals normaal, alleen deze is minder te proeven in een drankje dan alle andere die we gehad hebben @GABA-B Bonanza Ik was afgelopen week zo na de klote dat ik niet meer wist of deze wel of niet goed reageerde op mij. Achteraf toch prima Gรฉrard ๐๐๐ผ"
"Dagelijks, 24/7. Daarom zijn we ook vorig jaar maart verslaafd geworden. 3.6ml per 2.5uur. Met slapen 3.4ml per 3uur. Het is geen hoge dosering, maar wel te veel om afkickverschijnselen te krijgen. Het is onwijs heftig! Ik gun dit niemand. 5 april hebben we samen intakegesprek bij de kliniek๐ค๐ป๐ @Lemmy"
"Thanks! Vanwaar je vraag eigenlijk? Wel benieuwd naar @Lemmy"
"Echt even een vraag, na 1.5 uur begin ik de afkick te voelen. Superongemakkelijk, paranoia gedachtes, niet meer kunnen concentreren, slecht zien etc. Zou het dan beter zijn als ik 3.6 ml per 2uur en 15min neem ipv 2.5uur? Maak het mezelf wel heel moeilijk als ik dan nog 1uur moet wachten namelijk @Spyro En zal het ook komen, omdat deze G wat minder sterk is dan onze vorige? Had met de vorige G na z'n 2uur pas last."
"Sinds maart 2020 ben ik verslaafd aan ghb. Sinds maart 2021 heb ik het besef gekregen dat ik verslaafd ben aan ghb. En in ongeveer juni/juli 2021 heb ik mezelf aangemeld bij een verslavingskliniek. 11 juli is het dan eindelijk zo ver. Ik wordt dan opgenomen in de kliniek! Ik kan niet wachten! Wat een opluchting en bevrijding van die facking rommel! Ik heb alleen een vraag. Sinds ongeveer 3 weken heb ik een nieuw afkickverschijnsel erbij. Ik ben extreem gevoelig voor geluid. Licht gaat nog wel, maar het geluid is een hel. Vooral de felle geluiden als het dichtslaan van deuren, felle muziektonen, hard gepraat/gekrijs en ga zo maar door. Wie herkent dit met een verslaving? Ik hoor het graag!"