Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs deze ghb goed of slecht?

Is deze ghb goed of slecht?

69 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu ik eraan denk @Kaylina dit is waarschijnlijk 1,4- butaandiol: dat is inderdaad redelijk stroperig, smaakt niet zout en heeft een lichte lijmgeur. En dit smaakt redelijk bitter als je er eens puur van proeft.

Butaandiol wordt omgezet naar GHB in het lichaam: slaat pas in na 40 minuten en duurt 4 uur. Let op met de dosering hiervan je hebt hier namelijk minder van nodig als we spreken over mililiters!

Wanneer niet aangelengd met water heeft butaandiol een smeltpunt van 20 graden (dus wordt vast onder de 20 graden)

Butaandiol is namelijk nog het enige wat verkrijgbaar is..
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh is "deze" lol wat stom niet gezien
De Apotheker zei:
Geen een drug is goed of fout aangezien het puur op de persoon aankomt en dus niet in een absolute goed of slecht kan worden genoemd.
Klik om te vergroten...
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het je ondertussen gelukt om op een stabiele dosis te blijven elke 2 uur @Kaylina ?
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#4
@FredKroket dat heb ik zondag om 12uur al in een bericht gezet... Allang mee bezig...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kaylina zei:
Echt even een vraag, na 1.5 uur begin ik de afkick te voelen. Superongemakkelijk, paranoia gedachtes, niet meer kunnen concentreren, slecht zien etc. Zou het dan beter zijn als ik 3.6 ml per 2uur en 15min neem ipv 2.5uur? Maak het mezelf wel heel moeilijk als ik dan nog 1uur moet wachten namelijk @Spyro

En zal het ook komen, omdat deze G wat minder sterk is dan onze vorige? Had met de vorige G na z'n 2uur pas last.
Klik om te vergroten...
Probeer iets te verhogen, zodat je ongemakken wegvallen maar de “high” er niet is en blijf even op die dosis. Is even zoeken voor jezelf. Maar je kan dit!
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#6
We dachten juist om 1x in de week met 0.2 naar beneden te gaan, omdat je momenteel niet makkelijk aan G kan komen. Maar we kunnen dus beter met 0.2 omhoog gaan en dan per 2.5 uur pakken dan 0.2 naar beneden gaan en per 2uur en 15min te pakken? @Spyro
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan hier dus uit halen dat we het nog kunnen gebruiken? De lijmgeur, daar schrok ik van...

En als de ph minder is dan 7, in dit geval 6.5, is het dan zo dat dat je meer moet nemen? Voelde niks van me normale dosering
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
6.5 is een mooie pH, bijna neutraal. De pH heeft niet zoveel te maken met de sterkte maar het kan wel zijn dat je gewoon wat zwakkere hebt gekregen deze keer, dan kan je wat meer nemen
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#9
GABA-B Bonanza zei:
Ja veel kwaliteit kan je momenteel niet verwachten. Mijn G is 90% van de tijd toch gewoon heel stroperig, zout en smelt op de tong. Soms is ie aangelengd met water of kan je de niet gereageerde GBL proeven.
Klik om te vergroten...

Dan denk ik dat je toch bij de verkeerde dealer koopt want hier in de omgeving is het altijd van goede kwaliteit netjes ph7 dus niet een overschot aan korrel en zeker geen ongereageerde gbl
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kaylina zei:
Hee,

We hebben via via g gekocht, want iedereen die we kennen die eerst verkocht heeft niks meer. Momenteel bijna niet aan te komen...

Positief: de kleur is goed. Er komen belletjes vanaf. Redelijk stroperig. Ph is 6.5

Negatief: ruikt naar lijm. Smaakt niet zout. Smaakt naar niks.

Is deze goed of niet goed? We zijn wel wat g gewend, dus weten er wel het een en ander over, maar dit is echt even hocus pocus voor ons... 😵

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Klik om te vergroten...

Hoe lang gebruiken jullie al GHB en hoeveel telkens?
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, de G blijkt toch erg zout te zijn, gewoon zoals normaal, alleen deze is minder te proeven in een drankje dan alle andere die we gehad hebben @GABA-B Bonanza

Ik was afgelopen week zo na de klote dat ik niet meer wist of deze wel of niet goed reageerde op mij. Achteraf toch prima Gérard 😉👌🏼
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dagelijks, 24/7. Daarom zijn we ook vorig jaar maart verslaafd geworden. 3.6ml per 2.5uur. Met slapen 3.4ml per 3uur. Het is geen hoge dosering, maar wel te veel om afkickverschijnselen te krijgen. Het is onwijs heftig! Ik gun dit niemand. 5 april hebben we samen intakegesprek bij de kliniek🤞🏻🍀 @Lemmy
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kaylina zei:
Dagelijks, 24/7. Daarom zijn we ook vorig jaar maart verslaafd geworden. 3.6ml per 2.5uur. Met slapen 3.4ml per 3uur. Het is geen hoge dosering, maar wel te veel om afkickverschijnselen te krijgen. Het is onwijs heftig! Ik gun dit niemand. 5 april hebben we samen intakegesprek bij de kliniek🤞🏻🍀 @Lemmy
Klik om te vergroten...

Veel sterkte alvast!
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thanks! Vanwaar je vraag eigenlijk? Wel benieuwd naar @Lemmy
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Echt even een vraag, na 1.5 uur begin ik de afkick te voelen. Superongemakkelijk, paranoia gedachtes, niet meer kunnen concentreren, slecht zien etc. Zou het dan beter zijn als ik 3.6 ml per 2uur en 15min neem ipv 2.5uur? Maak het mezelf wel heel moeilijk als ik dan nog 1uur moet wachten namelijk @Spyro

En zal het ook komen, omdat deze G wat minder sterk is dan onze vorige? Had met de vorige G na z'n 2uur pas last.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Danny0531 zei:
Dan denk ik dat je toch bij de verkeerde dealer koopt want hier in de omgeving is het altijd van goede kwaliteit netjes ph7 dus niet een overschot aan korrel en zeker geen ongereageerde gbl
Klik om te vergroten...
In die 7 jaar dat ik G gebruik heb ik helaas niet het geluk gehad om één en dezelfde stabiele dealer te hebben, het is namelijk een heel fluctuerende markt.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik het goed begrijp Kaylina gebruik je nu al een jaar lang G in deze hoeveelheden?
Ooit al geprobeerd om in dat jaar te taperen naar lagere dosissen? ooit al eens een paar uur of dagen zonder G gevallen?
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja ik zat op een gegeven moment op 2.8, maar dan komt er weer een stressvolle situatie of ik ging aan andere drugs en dan was ik weer snel terug bij af. @GABA-B Bonanza
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eerlijk vind ik dit een moeilijke situatie, de lengte van gebruik en de hoeveelheden gaat 3 dagen Phenibut kuur hier niet helpen om te stoppen.

Als we even de tapering methode van Spyro bekijken, elke dag afbouwen 0.2ML minder per 2 uur, dan zou je een voorraad moeten hebben van 410 ml en dit zal je dan 19 dagen moeten volhouden tot je op 0 bent. Zie je dat zitten?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben zelf meer van de methode gelijk te stoppen via combinatie van Baclofen + Diazepam + pregabaline of gabapentine, maar geen ervaring welke dosissen nodig gaan zijn in jouw geval.. en deze medicijnen vastkrijgen zonder voorschrift is geen gemakkelijke opgave.

Stay strong, probeer alvast lager te gaan door tapering dan voel je je gelijk al beter in je vel en rustiger in je hoofd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."