Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs deze ghb goed of slecht?

Is deze ghb goed of slecht?

69 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeg anders beter maar niks meer. Ik heb al genoeg aan me kop 👍🏼😉
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alcohol werkt in op een totaal verschillende GABA receptor newbie, met een dosis van 3.6ml per 2uur gaat wat alcohol nuttigen weinig effect hebben op de onmiddellijke ontwenningsverschijnselen.
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ik gezegd WAT alcohol? Ik heb geen hoeveelheden benoemd. Weeer verkeerd geïnterpreteerd. Beter lezen, 2e keer dat ik dat zeg en dat geldt ook bij andere topics waar je reageert.
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aan de pep zeker? Emotieloze Harry 😂😂 Van GABA nerd naar pepjunk. De berichten die jij stuurt, daar hebben mensen niks aan, dus je kan beter niks sturen. Nogmaals succes ermee
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
  • is deze G goed of slecht? ruikt wat lijm achtig?? smaakt ook niet zout?
    • "ah smaakt toch wel zout"
  • Help @Spyro ik krijg mijn dosis niet gestabiliseerd, zou deze G minder sterk zijn? Voel me stressy
  • waar kan ik mijn G laten testen ik weet niet hoe dat moet
  • "na mijn stage ga ik naar de afkick kliniek, want dat afbouwen is een grote lijdensweg"
  • "Gaba b bonanza jij hebt niet genoeg gestudeerd"
Neem je je zelf eigenlijk nog serieus? En daarboven nog even andere leden hun tijd te verdoen die proberen verder te helpen.
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb alles al uitgelegd. Nogmaals beter lezen. Dan verdoe je je eigen tijd niet 😂

Je zegt 'andere leden hun tijd te verdoen die proberen verder te helpen'. Daarbij zeg je dus dat jij niet helpt. Dat hoeft ook zeker niet, maar hou wel lekker op met dat onzinnige gelul van je. Ik ga niet verder in discussie met jou. Zoek een ander slachtoffer die net zo hapt als ik 😂 kan je weer even een uurtje van je leven plezier hebben
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Professionele hulp is zeker een aanrader voor jou
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jongens, wat aardiger naar elkaar doen als je advies geeft of op advies reageert helpt. Dit niet. Dat geldt voor jullie beiden. Je kunt elkaar negeren als je de berichten van de ander niet wil zien. Ga naar het profiel van de persoon en klik op ‘Negeren’.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen een drug is goed of fout aangezien het puur op de persoon aankomt en dus niet in een absolute goed of slecht kan worden genoemd.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijd om hulp te zoeken @Kaylina, ik neem aan dat je uit deze ellende wil toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."