#1
@FredKroket dat heb ik zondag om 12uur al in een bericht gezet... Allang mee bezig...
Probeer iets te verhogen, zodat je ongemakken wegvallen maar de “high” er niet is en blijf even op die dosis. Is even zoeken voor jezelf. Maar je kan dit!Echt even een vraag, na 1.5 uur begin ik de afkick te voelen. Superongemakkelijk, paranoia gedachtes, niet meer kunnen concentreren, slecht zien etc. Zou het dan beter zijn als ik 3.6 ml per 2uur en 15min neem ipv 2.5uur? Maak het mezelf wel heel moeilijk als ik dan nog 1uur moet wachten namelijk @Spyro
En zal het ook komen, omdat deze G wat minder sterk is dan onze vorige? Had met de vorige G na z'n 2uur pas last.
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
gewoon gratis testen bij de jellinek krijg je ook de MG/ML![]()
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
Tactus is ook een mogelijkheid !gewoon gratis testen bij de jellinek krijg je ook de MG/ML![]()
Maar mogen wij niet doorverwijzen waar dat kan dan? Ik snap de reden achter die regel niet echt helemaal tis wel dom want via Google kom je er inderdaad al maar als ze toch hier stranden...Speculeren en oproepen daartoe is niet toegestaan. Jammer dat je na de eerste waarschuwingen van leden daarover toch nog een keer oproept tot speculeren. Voor deze keer geef ik je een officiële waarschuwing, maar een volgende keer kun je een ban van drie dagen verwachten.
Waar je drugs kunt laten testen kun je simpel opzoeken op google.
Vriendelijke groet,
mevrouw Pløp
Er staat toch al waar je drugs kan testen. 1 Google zoekopdracht en je bent er.Maar mogen wij niet doorverwijzen waar dat kan dan? Ik snap de reden achter die regel niet echt helemaal tis wel dom want via Google kom je er inderdaad al maar als ze toch hier stranden...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."