Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs deze ghb goed of slecht?

Is deze ghb goed of slecht?

69 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#1
@FredKroket dat heb ik zondag om 12uur al in een bericht gezet... Allang mee bezig...
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap eerlijk gezegd niet wat je actieplan hier is @Kaylina hoop gewoon dat je snel lager kan gaan in je doseringen! Good luck
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kaylina zei:
Echt even een vraag, na 1.5 uur begin ik de afkick te voelen. Superongemakkelijk, paranoia gedachtes, niet meer kunnen concentreren, slecht zien etc. Zou het dan beter zijn als ik 3.6 ml per 2uur en 15min neem ipv 2.5uur? Maak het mezelf wel heel moeilijk als ik dan nog 1uur moet wachten namelijk @Spyro

En zal het ook komen, omdat deze G wat minder sterk is dan onze vorige? Had met de vorige G na z'n 2uur pas last.
Klik om te vergroten...
Probeer iets te verhogen, zodat je ongemakken wegvallen maar de “high” er niet is en blijf even op die dosis. Is even zoeken voor jezelf. Maar je kan dit!
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#4
We dachten juist om 1x in de week met 0.2 naar beneden te gaan, omdat je momenteel niet makkelijk aan G kan komen. Maar we kunnen dus beter met 0.2 omhoog gaan en dan per 2.5 uur pakken dan 0.2 naar beneden gaan en per 2uur en 15min te pakken? @Spyro
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan hier dus uit halen dat we het nog kunnen gebruiken? De lijmgeur, daar schrok ik van...

En als de ph minder is dan 7, in dit geval 6.5, is het dan zo dat dat je meer moet nemen? Voelde niks van me normale dosering
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
6.5 is een mooie pH, bijna neutraal. De pH heeft niet zoveel te maken met de sterkte maar het kan wel zijn dat je gewoon wat zwakkere hebt gekregen deze keer, dan kan je wat meer nemen
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hee,

We hebben via via g gekocht, want iedereen die we kennen die eerst verkocht heeft niks meer. Momenteel bijna niet aan te komen...

Positief: de kleur is goed. Er komen belletjes vanaf. Redelijk stroperig. Ph is 6.5

Negatief: ruikt naar lijm. Smaakt niet zout. Smaakt naar niks.

Is deze goed of niet goed? We zijn wel wat g gewend, dus weten er wel het een en ander over, maar dit is echt even hocus pocus voor ons... 😵

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speculeren is niet toegestaan en wij kunnen op afstand niet weten of het oké is.

Een schrale troost, mijn G smaakt ook nooit hetzelfde. Soms wel zout, soms niet. De werking verschilt niet daardoor.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik het goed zeg smaakt GHB gemaakt met KOH ipv NaOH niet zout, maar dat maar voor de kwaliteit inderdaad niet uit.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#10
gewoon gratis testen bij de jellinek krijg je ook de MG/ML :)
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik doe altijd g in een zoet drankje mengen. Deed nu proeven op me vinger, maar is toch onwijs zout 🤣 Alleen bijna niet te proeven als ik het opdrink met een drankje zoals ik dat wel proefde bij die andere.

Ook lijkt het wel alsof er in deze iets van iets te veel in zit en alsof er iets niet in zit. 3.8 is wel de max. wat ik kan hebben. 2x in slaap gevallen, omdat ik dacht dat ik meer moest hebben. Dit moet je dus niet buitenhuis hebben...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Enige manier om hier achter te komen is om het te laten testen. Speculeren over de kwaliteit van drugs is niet toegestaan op dit forum.
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speculeren en oproepen daartoe is niet toegestaan. Jammer dat je na de eerste waarschuwingen van leden daarover toch nog een keer oproept tot speculeren. Voor deze keer geef ik je een officiële waarschuwing, maar een volgende keer kun je een ban van drie dagen verwachten.

Waar je drugs kunt laten testen kun je simpel opzoeken op google.

Vriendelijke groet,
mevrouw Pløp
K
KaylinaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik leefde een paar dagen met een derealisatie. Vandaar dat ik niet zelf het idee had om op internet te kijken... Nu wel 😉
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kaylina zei:
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
Klik om te vergroten...
SpeedPiet zei:
gewoon gratis testen bij de jellinek krijg je ook de MG/ML :)
Klik om te vergroten...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kaylina zei:
Waar kan ik dat naar toe brengen of opsturen? Weet niet precies hoe dat werkt
Klik om te vergroten...

FredKroket zei:
gewoon gratis testen bij de jellinek krijg je ook de MG/ML :)
Klik om te vergroten...
Tactus is ook een mogelijkheid !
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Speculeren en oproepen daartoe is niet toegestaan. Jammer dat je na de eerste waarschuwingen van leden daarover toch nog een keer oproept tot speculeren. Voor deze keer geef ik je een officiële waarschuwing, maar een volgende keer kun je een ban van drie dagen verwachten.

Waar je drugs kunt laten testen kun je simpel opzoeken op google.

Vriendelijke groet,
mevrouw Pløp
Klik om te vergroten...
Maar mogen wij niet doorverwijzen waar dat kan dan? Ik snap de reden achter die regel niet echt helemaal tis wel dom want via Google kom je er inderdaad al maar als ze toch hier stranden...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Maar mogen wij niet doorverwijzen waar dat kan dan? Ik snap de reden achter die regel niet echt helemaal tis wel dom want via Google kom je er inderdaad al maar als ze toch hier stranden...
Klik om te vergroten...
Er staat toch al waar je drugs kan testen. 1 Google zoekopdracht en je bent er.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
blijkbaar niet genoeg :tongueclosed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."