Ik bestelde in België vaak via Bringme, er zijn ook wel soortgelijke servicediensten te vinden. Maar dat was vooral om te voorkomen dat het eventueel via de partner verliep. Je kunt het ook gewoon via DPD of bij een lokaal postkantoor in de buurt laten bezorgen natuurlijk. En als je echt heel stout bent is een bedrijfsbox de standaard optie van wat ik begreep.Verdere ideeën of opmerkingen hoor ik ook graag.
Ik kreeg ook de indruk dat drugs in rook kan op gaan bij de grens als je geen gebruik maakt van Track&Trace. Sommige mensen maken hier liever geen gebruik van maar persoonlijk voel ik mij nou ook weer niet zo stout. Als je zonder Track&Trace werkt moet de verzender het gewoon netjes vacuum verzenden en moet het door de brievenbus passen, dan zit je meestal ook wel goed is mijn ervaring. En nog een tip is de cryptocointransactie niet verneuken door een paar cent te weinig te sturen.
Vlaanderen ervaart natuurlijk enige cocaïne problematiek waardoor het product daar nog wel eens extra aandacht krijgt.