Dan ben je er zeker niet klaar voor 😅.Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
Dan ben je er zeker niet klaar voor 😅.Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
Alle lampen thuis uit doen en op het internet gaan surfen!Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
Je moet op zoek naar een een steeg met een zwerver die tegen zijn tenen praat. Van hem krijg je de volgende aanwijzing. (Tip: draag kniebeschermers).Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
Idd volgensmij paar honderd per jaar en dacht dat je dit ook moest aanvragen mij het kvk ofz?In Nederland is een postbus hebben best wel prijzig.
Ik weet niet hoe dat in België is. .
Dat het meeste van ons belastingsgeld naar profiteurs gaat is al lang bekend , leuk hier nog even bevestiging op te krijgen !(Die ik wel lekker bij het OCMW gaan terughalen ben, hehehe)
Het meeste geld verdwijnt zeker en vast in de zakken van profiteurs, alleen zijn die profiteurs uiteraard NIET die paar sukkelaars die al eens een zakcentje van het OCMW of dergelijke krijgen na lang vernederend gebedel. Van elke €4,5 die jij produceert in de maatschappij verdwijnt haast rechtstreeks €2,5 via je baas zijn megaholding voor eeuwig en een dag naar belastingparadijs Panama, waar het achteloos bij op de hoop gegooid wordt zonder dat er ooit nog iemand naar om kijkt. €1 krijg je zelf. €1 is belastingen, en daarvan gaat dan weer de helft naar de sociale zekerheid: Jouw "profiteurs" dus, maar evengoed je bejaarde oma of scheld je die ook al uit voor profiteur? Van al die sukkelaars op de sociale zekerheid kan haast nooit eentje op vakantie dus die €0.50 op de €4.50 van jouw centen dat daar heen gaat, komt ook nog eens haast integraal opnieuw in de lokale economie terecht...Dat het meeste van ons belastingsgeld naar profiteurs gaat is al lang bekend , leuk hier nog even bevestiging op te krijgen !
Ik bestelde in België vaak via Bringme, er zijn ook wel soortgelijke servicediensten te vinden. Maar dat was vooral om te voorkomen dat het eventueel via de partner verliep. Je kunt het ook gewoon via DPD of bij een lokaal postkantoor in de buurt laten bezorgen natuurlijk. En als je echt heel stout bent is een bedrijfsbox de standaard optie van wat ik begreep.Verdere ideeën of opmerkingen hoor ik ook graag.
Tuurlijk heb ik wat.Uiteraard is dit allemaal heel snel uitgelegd en waarschijnlijk hier en daar kort door de bocht, maar je dacht toch niet dat ik aan jou meer woorden ging vuil maken? Had je nog wat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."