Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDark net: Post onder valse naam (België)

Dark net: Post onder valse naam (België)

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
Soetkin22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Evilcoffee69 zei:
Regelmatig hoor ik, en zo staat het ook op de dark web site waar ik bestel, dat je je stuff moet laten leveren met een valse naam bij je adres. (Een ander adres is nog beter, maar niet iedereen raakt daar zomaar aan, ik niet i.e.g.)

Ik neem aan dat dat is omdat je dan tegen de politie nog altijd kunt zeggen dat het pakje/de envelop niet door jou besteld is als die onderschept wordt, maar dat ze er waarschijnlijk een verkeerd adres op gezet hebben. Of dat dat misschien iemand is die vroeger je woonst huurde, zoiets.

Zelf bestel ik altijd onder een vrouwennaam, en altijd dezelfde, de postbode moet maar denken dat dat m'n vriendin is dat lijkt me het minste argwaan te wekken?

En verder: Hoe safe is dit? Ik heb al twee drugszaken tegen mezelf meegemaakt, waarvan één op m'n strafblad terecht gekomen is, zou de procureur dan niet sowieso toestemming geven tot huiszoeking? Verdere ideeën of opmerkingen hoor ik ook graag.
Klik om te vergroten...

Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soetkin22 zei:
Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
Klik om te vergroten...
Dan ben je er zeker niet klaar voor 😅.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soetkin22 zei:
Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
Klik om te vergroten...
Alle lampen thuis uit doen en op het internet gaan surfen!

OT : Zoek maar op google : Tor of i2p
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soetkin22 zei:
Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
Klik om te vergroten...
Je moet op zoek naar een een steeg met een zwerver die tegen zijn tenen praat. Van hem krijg je de volgende aanwijzing. (Tip: draag kniebeschermers).
J
JanBertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moet zoiezo nooit je echte naam gebruiken op het darkwebxD verbaasd me dat überhaupt iemand daar een vraag over heeft
J
JanBertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volledig anoniem darkweb pakketjes ontvangen is geen probleem. Er zijn bedrijven (ik ken er 1 in Nederland) die een service aanbieden waarbij je een adres krijgt die gelinkt is naar een postvak in hun bedrijf. Jouw adres is wel bekend bij dat bedrijf omdat ze het dan naar jou doorsturen. Je hoeft op deze manier nooit je echte adres op het darkweb achter te laten. Het bedrijf ontvangt je brief of pakket en stuurt die door zonder deze open te maken.
J
JanBertLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 bedrijf in Nederland runt 2 bedrijven. 1 bedrijf is een briefpost doorzender
en de ander bedrijf is een pakket doorzender.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."