Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDark net: Post onder valse naam (België)

Dark net: Post onder valse naam (België)

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legale rc's bestellen, wat is daar verkeerd, of verboden aan?
Juist het feit, dat het om legale stoffen gaat, maakt volgens mij "angst om gepakt te worden " overbodig.
In ieder geval, ik heb er nog nooit problemen mee gehad...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
En toch bestel ik ook altijd onder een valse naam, eentje die wel dezelfde initialen heeft.
De laatste keer lag die in de bus van de buurman. Oeps
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik krijg na 2 jaar nog steeds post van de vorige bewoonster, ik gebruik haar naam.
S
Soetkin22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Evilcoffee69 zei:
Regelmatig hoor ik, en zo staat het ook op de dark web site waar ik bestel, dat je je stuff moet laten leveren met een valse naam bij je adres. (Een ander adres is nog beter, maar niet iedereen raakt daar zomaar aan, ik niet i.e.g.)

Ik neem aan dat dat is omdat je dan tegen de politie nog altijd kunt zeggen dat het pakje/de envelop niet door jou besteld is als die onderschept wordt, maar dat ze er waarschijnlijk een verkeerd adres op gezet hebben. Of dat dat misschien iemand is die vroeger je woonst huurde, zoiets.

Zelf bestel ik altijd onder een vrouwennaam, en altijd dezelfde, de postbode moet maar denken dat dat m'n vriendin is dat lijkt me het minste argwaan te wekken?

En verder: Hoe safe is dit? Ik heb al twee drugszaken tegen mezelf meegemaakt, waarvan één op m'n strafblad terecht gekomen is, zou de procureur dan niet sowieso toestemming geven tot huiszoeking? Verdere ideeën of opmerkingen hoor ik ook graag.
Klik om te vergroten...

Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soetkin22 zei:
Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
Klik om te vergroten...
Dan ben je er zeker niet klaar voor 😅.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soetkin22 zei:
Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
Klik om te vergroten...
Alle lampen thuis uit doen en op het internet gaan surfen!

OT : Zoek maar op google : Tor of i2p
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soetkin22 zei:
Hoe geraak je op het dark web?Geraak er maar niet in..
Klik om te vergroten...
Je moet op zoek naar een een steeg met een zwerver die tegen zijn tenen praat. Van hem krijg je de volgende aanwijzing. (Tip: draag kniebeschermers).
J
JanBertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je moet zoiezo nooit je echte naam gebruiken op het darkwebxD verbaasd me dat überhaupt iemand daar een vraag over heeft
J
JanBertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volledig anoniem darkweb pakketjes ontvangen is geen probleem. Er zijn bedrijven (ik ken er 1 in Nederland) die een service aanbieden waarbij je een adres krijgt die gelinkt is naar een postvak in hun bedrijf. Jouw adres is wel bekend bij dat bedrijf omdat ze het dan naar jou doorsturen. Je hoeft op deze manier nooit je echte adres op het darkweb achter te laten. Het bedrijf ontvangt je brief of pakket en stuurt die door zonder deze open te maken.
J
JanBertLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 bedrijf in Nederland runt 2 bedrijven. 1 bedrijf is een briefpost doorzender
en de ander bedrijf is een pakket doorzender.
R
Robin Z.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dag allemaal, voor een documentaire serie op Videoland proberen we in contact gekomen met mensen die wel eens drugs gekocht hebben op het dark web. We zouden hen graag een paar vragen stellen over hoe dit precies in zijn werk ging. Mocht iemand het leuk vinden om hier met ons over te praten, laat het mij vooral weten. :)
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Regelmatig hoor ik, en zo staat het ook op de dark web site waar ik bestel, dat je je stuff moet laten leveren met een valse naam bij je adres. (Een ander adres is nog beter, maar niet iedereen raakt daar zomaar aan, ik niet i.e.g.)

Ik neem aan dat dat is omdat je dan tegen de politie nog altijd kunt zeggen dat het pakje/de envelop niet door jou besteld is als die onderschept wordt, maar dat ze er waarschijnlijk een verkeerd adres op gezet hebben. Of dat dat misschien iemand is die vroeger je woonst huurde, zoiets.

Zelf bestel ik altijd onder een vrouwennaam, en altijd dezelfde, de postbode moet maar denken dat dat m'n vriendin is dat lijkt me het minste argwaan te wekken?

En verder: Hoe safe is dit? Ik heb al twee drugszaken tegen mezelf meegemaakt, waarvan één op m'n strafblad terecht gekomen is, zou de procureur dan niet sowieso toestemming geven tot huiszoeking? Verdere ideeën of opmerkingen hoor ik ook graag.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee. Helaas al een paar keer bij een verkeerde vendor uitgekomen en dus niet iets ontvangen. Bij mij gaat het om kleine hoeveelheden voor eigen gebruik. Dus ik neem aan dat ik niet direct interessant ben voor evt. vervolging.

Maar hoe weet je dan zeker dan het op een andere naam wel in jouw brieven bus komt. Ivm dat de naam niet overeenkomt met de naam op de bus?

Een 'stroman' in dit geval zou ideaal zijn..
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij mij gaat het ook om kleine hoeveelheden. Wel coke. Die tweede keer dat ik met het gerecht te maken gehad heb, dat was echt een akkefietje als je het mij vraagt. Al wat ik gedaan heb was iemand z'n telefoonnummer doorgegeven, nadat er een half uur aan m'n kop gezaagd was of ik dat wou doen. Het was op café … Die kerel werd redelijk luidruchtig … Ik heb het maar gedaan om er vanaf te zijn. Maar ja, dat is tussenpersoon spelen bij drugshandel eh. Toch vervolgd hoor. €170 boete (Die ik wel lekker bij het OCMW gaan terughalen ben, hehehe) en op m'n strafblad: "Handel in cocaïne, marihuana en xtc."

Wat betreft dat aankomen der post als het op een verkeerde naam is: Ik weet niet of dat overal zo is, maar hier komt alle post aan zolang het adres maar juist is. Zo heb ik nog vele maanden nadat ik op deze stek woonde post gekregen voor de vorige bewoonster, terwijl haar naam niet meer op de brievenbus stond. Ergens is dat logisch; stel dat je voor een tijdje ergens gaat logeren: Wie gaat zeggen dat je daar geen post mag krijgen op jouw naam ook al staat die niet op de brievenbus?

En een "stroman" … Tja … Waar ik zo'n brave ziel moet vinden ... Die ook nog eens z'n mond kan houden … Geen idee hoor ...
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oei, tussenpersoon bij handel in Coke e.d. Das niet niks. Blijft dit altijd op je strafblad staan of 'verjaard' dit na verloop van tijd ook weer? Kan lastig zijn bij het vinden van een nieuwe baan.

Op zoek gaan naar iemand die het lokaal verkoopt, al zou ik niet weten hoe je dit het beste kunt aanpakken.

Ergens in een apartments gebouw een nieuwe brievenbus hangen, met een fake naam?
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij mijn weten blijft dat op het strafblad staan ja. Wat die baan betreft hoef ik me geen zorgen te maken: Ik ben invalide.

Wat die lokale verkoop betreft: Ik ben juist naar het dark web getrokken om van die toestanden met de lokale verkopers hier vanaf te zijn. Slecht spul, te weinig, te duur. En risico heb je altijd: Als je dealer gepakt wordt en je staat in z'n gsm ...

Dat van die brievenbus lijkt me nogal omslachtig, zeker als je weet dat ik tegenwoordig zo ongeveer één keer per maand bestel en soms maanden niks, maar op zich lang geen gek idee ...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
In Nederland is een postbus hebben best wel prijzig.
Ik weet niet hoe dat in België is. .
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Legio Patria Nostra zei:
In Nederland is een postbus hebben best wel prijzig.
Ik weet niet hoe dat in België is. .
Klik om te vergroten...
Idd volgensmij paar honderd per jaar en dacht dat je dit ook moest aanvragen mij het kvk ofz?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen idee..
Vroeger had ik er ook een.
Vervolgens moest dit 250 euro gaan kosten.
Ajuu parapluu.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Evilcoffee69 zei:
(Die ik wel lekker bij het OCMW gaan terughalen ben, hehehe)
Klik om te vergroten...
Dat het meeste van ons belastingsgeld naar profiteurs gaat is al lang bekend , leuk hier nog even bevestiging op te krijgen !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."