Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGepakt in duitsland met benzos.

Gepakt in duitsland met benzos.

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn vriendin is gepakt met 10-20 stripjes klonazepam-alprazolam en ik met minimaal 5 stripjes.
Zal ze hier veel last van krijgen?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als in juridische problemen?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Als in juridische problemen?
Klik om te vergroten...
Ja
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Niet op gepakt.
Klik om te vergroten...
Ohh gelukkig
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Ja
Klik om te vergroten...
Vraag het op reddit zou ik zeggen en misschien kan het juridisch loket hier een beetje antwoord op geven?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Scheisse
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Moogt ge geen benzo's (kalmeringsmiddelen/slaapmedicatie) bij hebben?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nihilist88 zei:
Moogt ge geen benzo's (kalmeringsmiddelen/slaapmedicatie) bij hebben?
Klik om te vergroten...
In Nederland kan je het bij je hebben in de originele verpakking met vermelding dat het van jou is. Anders kan je er officieel ook problemen mee krijgen. Hoewel ik bij fouilleren door de politie in kleine hoeveelheden er geen problemen mee had gekregen.

Maar 10 strips is wel iets wat argwaan kan opwekken.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Don Draper zei:
In Nederland kan je het bij je hebben in de originele verpakking met vermelding dat het van jou is. Anders kan je er officieel ook problemen mee krijgen. Hoewel ik bij fouilleren door de politie in kleine hoeveelheden er geen problemen mee had gekregen.

Maar 10 strips is wel iets wat argwaan kan opwekken.
Klik om te vergroten...
Mja oké tot 20 strips, wordt dan niet meer gezien als persoonlijk gebruik zeker. In Duitsland zijn ze, denk ik, ook pak strenger op dat vlak, niet?
Zien ze dit als mogelijk dealen van verdovende middelen?

@benzzzy weet je al wat meer?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nihilist88 zei:
Mja oké tot 20 strips, wordt dan niet meer gezien als persoonlijk gebruik zeker. In Duitsland zijn ze, denk ik, ook pak strenger op dat vlak, niet?
Zien ze dit als mogelijk dealen van verdovende middelen?

@benzzzy weet je al wat meer?
Klik om te vergroten...
New ik weet niet meer
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk niet dat je je te veel zorgen hoeft te maken. Mochten ze jullie als dealers aanzien waren jullie wel opgepakt en flink ondervraagt. Ze gaan liever achter de grote hoeveelheden aan. Zoiets kost ook veel papierwerkt hebben ze niet altijd zin in. Denk dat je geluk hebt gehad dat jullie niet zoveel mee hadden.
Voor je vriendin weet ik niet is ze opgepakt dan ?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hansklok zei:
Denk niet dat je je te veel zorgen hoeft te maken. Mochten ze jullie als dealers aanzien waren jullie wel opgepakt en flink ondervraagt. Ze gaan liever achter de grote hoeveelheden aan. Zoiets kost ook veel papierwerkt hebben ze niet altijd zin in. Denk dat je geluk hebt gehad dat jullie niet zoveel mee hadden.
Voor je vriendin weet ik niet is ze opgepakt dan ?
Klik om te vergroten...
Niet op gepakt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Ik denk ook dat het wel mee gaat vallen. Het zijn iig geen harddrugs...maar in Duitsland weet je het nooit.
Aangezien er niemand uitvoerig verhoord of " protokolliert" is,. Hebben ze de benzo's afgepakt overigens?
Klik om te vergroten...
Js is in beslag genomen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee. Wordt gewoon afgenomen van je en klaar
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Maar dat transporteren van drugs naar het buitenland zal haar stemming beslist niet verbeteren...
Klik om te vergroten...
Als het misloopt zeker niet.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Nee. Wordt gewoon afgenomen van je en klaar
Klik om te vergroten...
Afgelopen naar was ze gepakt met 5 blotters DOC 2 doosjes truffles en 1g sarms (volgens de polite 5 tabs lsd 30g paddos en 1g mdma uiteraard....) en kreeg een 900e boete.

Ze was laatst lol gepakt met 1.1g heroine omdat ze haar portomonee kwijt was en die bij de politie belande.
1300e.

De vraag nu is hoeveel moet ze betalen voor de benzos.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ze word hier super depri en suicidaal van Ze heeft AL 3000 in schuld.
Ze krijgt maar een uitkering.
Ik weet niet of Ze nog veel langer heeft voordat Ze er niet Meer is.
Ik Ben ook niet rijk ik Kan maar 300e per maand missen op sit tempo duurt het 2 jaar waar we all 2 niks over hebben...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk ook dat het wel mee gaat vallen. Het zijn iig geen harddrugs...maar in Duitsland weet je het nooit.
Aangezien er niemand uitvoerig verhoord of " protokolliert" is,. Hebben ze de benzo's afgepakt overigens?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vermoedelijk geen officiële prescriptie?
In België doen ze er alleszins niet echt moeilijk over zolang je niet begint te dealen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
benzzzy zei:
Ze word hier super depri en suicidaal van Ze heeft AL 3000 in schuld.
Ze krijgt maar een uitkering.
Ik weet niet of Ze nog veel langer heeft voordat Ze er niet Meer is.
Ik Ben ook niet rijk ik Kan maar 300e per maand missen op sit tempo duurt het 2 jaar waar we all 2 niks over hebben...
Klik om te vergroten...
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."