#1
Ik denk ook dat het wel mee gaat vallen. Het zijn iig geen harddrugs...maar in Duitsland weet je het nooit.
Aangezien er niemand uitvoerig verhoord of " protokolliert" is,. Hebben ze de benzo's afgepakt overigens?
Aangezien er niemand uitvoerig verhoord of " protokolliert" is,. Hebben ze de benzo's afgepakt overigens?