#1
Daar heb je volledig gelijk in!!
Geen enkele verzekering betaalt voor je, als je bewezen onder invloed een ongeval hebt gekregen ( wie er schuld heeft doet er niet toe, onder invloed ben je a l t i j d fout) zodoende ga je in een ernstig geval je leven lang betalen! Voor iets wat voorkomen had kunnen worden....je vergeeft het jezelf dus nooit, dit risico wil je toch niet lopen??
Geen enkele verzekering betaalt voor je, als je bewezen onder invloed een ongeval hebt gekregen ( wie er schuld heeft doet er niet toe, onder invloed ben je a l t i j d fout) zodoende ga je in een ernstig geval je leven lang betalen! Voor iets wat voorkomen had kunnen worden....je vergeeft het jezelf dus nooit, dit risico wil je toch niet lopen??