#1
Okay, dat gaat in Nederland dan anders. Ik denk persoonlijk wel dat deze jongen een eventuele rechtszaak gewonnen zou hebben (als het enige bewijs het pakketje zelf is), maar het ligt er maar aan hoe ver je wilt gaan. Soms is het beter om de schikking/boete te accepteren. Dan ben je er in ieder geval vanaf.Het enigste wat ik vindt op deze forum is van deze jongen , 350€ boete 🤷♂️
Edit: Deze jongen is trouwens zonder advocaat naar het verhoor gegaan. Oei 😅