#1
thanks voor je mening manHet zal je misschien nog verbazen hoe groot de verschillen tussen ons en de zuiderburen kunnen zijn qua wetgeving en sociale opvang.
Als ik 30km zuidelijker had gewoond, was ik behoorlijk meer de Sjaak geweest met mijn verslaving. Mogelijk had ik dan zelfs niet meer geleefd. Hulp voor verslaving gaat in België toch wat stroever als ik dat uit ervaringsverhalen mag geloven.
En ongetwijfeld zijn er nog best wat dingen anders.
Ik verbaas me daar altijd wel over. Voor mij is België heel dichtbij. Je wiegje hoeft maar net wat anders te staan en dat kan best grote gevolgen hebben.
Aan de andere kant is het in België nog wèl te doen om een huur of koopwoning te vinden 😂
Zo heeft elk land weer wat denk hè.
Ja ik vindt gewoon zeer veel tegenstrijdige meningen van de mensen eerlijk gezegd.
het is moeiljk om in zo situaties iemand zijn mening serieus te nemen of niet. Maar goed ik heb hier genoeg gezaagd erover, ach we zien wel wat het brengt allemaal.
1 ding weet ik nu vrij wel zeker en dat is dat ik mij nietmeer bezig ga houden in dit "online" wereldje. de pakkans is gewoon groter en groter geworden heb ik het gevoel.