Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrank en drugs onderzoek CBR

Drank en drugs onderzoek CBR

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
Waarom stop je niet een tijdje met drinken en coke snuiven, als je graag wilt slagen. Lijkt me ook niet dat je zo’n test voor de lol moet doen 😅
d
drukkedrukserLid
Voor het CBR heb ik een verwijzing gekregen om onderzoek te laten doen bij het psychiater voor drank en drugsmisbruik. En was benieuwd of ik deze al zou kunnen doen met slagen natuurlijk. Vorig jaar moest ik een bloedonderzoek doen en dit is het vervolg ervan als laatste keer.

Alcohol: donderdag, vrijdag 5 eenheden en zaterdag 10 a 15 eenheden.
Coke: elke zaterdag een halve

Kom ik hiermee door het onderzoek? hebben jullie nog tips?
M
MoestuinierLid
Als je elke zaterdag coke gebruik is het langer aantoonbaar in het bloed dan eenmalig eens gebruiken. Test je sowieso positief. Beter even niets gebruiken of drinken.
V
Vincent ALid
indospacer zei:
Voor het CBR heb ik een verwijzing gekregen om onderzoek te laten doen bij het psychiater voor drank en drugsmisbruik. En was benieuwd of ik deze al zou kunnen doen met slagen natuurlijk. Vorig jaar moest ik een bloedonderzoek doen en dit is het vervolg ervan als laatste keer.

Alcohol: donderdag, vrijdag 5 eenheden en zaterdag 10 a 15 eenheden.
Coke: elke zaterdag een halve

Kom ik hiermee door het onderzoek? hebben jullie nog tips?
Klik om te vergroten...
Vrienden van mij hebben dit doorgemaakt nadat ze gepakt waren met drank/drugs op
mijn advies is stop ruim van te voren met alles en als je dat wilt/ kunt zoek hulp
N
N3K0Lid
indospacer zei:
Kom ik hiermee door het onderzoek?
Klik om te vergroten...
NEE!!

Heb je er wel iets van geleerd of nie?
Z
ZeehondLid
indospacer zei:
Kom ik hiermee door het onderzoek?
Klik om te vergroten...
Ik hoop van niet.
Snap je wel waarom je deze verwijzing voor onderzoek hebt gekregen van het CBR?

Beter kun je hulp zoeken om met je verslavingen aan de slag te gaan. Succes.
a
annihilationLid
Stop met autorijden mafketel
S
StraatPiraatLid
Die test slaag je met 2 vingers in de neus. Als je ze er een paar weken van te voren alvast in steekt. En de alcohol even laat staan.
D
De ZandmanLid
Bereid je goed voor op wat er nog komen gaat!
Koop die brochure over deze materie, zodat je ook meer kans maakt om ook voor de gesprekken heen te kunnen komen.
En......niet gaan rijden als je onder invloed bent!!
S
StraatPiraatLid
De Zandman zei:
En......niet gaan rijden als je onder invloed bent!!
Klik om te vergroten...
Toch jammer dat het gezegd moet worden..
S
Sniffle88Lid
moet zeggen dat ik dit een vervelende vraag vind. Eigenlijk vraag je op een bepaalde manier om tips om te slagen terwijl het lijkt dat je nu dus een jaar later blijkbaar niet van geleerd hebt. Misschien dat dit niet klopt hoor maar zo komt het op mij over. Want je vraagt of je ermee door het onderzoek komt. Maar denk dat je beter kunt vragen hoe je minderd of gewoon die auto kunt laten staan.
Ik heb een doodgereden tante en moet zeggen de familie is hier nooit over heen gekomen dit is wat je kunt veroorzaken terwijl je je test dan misschien wel goed door gekomen bent. Vraag je af of je hier ooit verantwoordelijk voor zou willen zijn al is de kans misschien klein of zelfs nihil als het je gebeurd heb je mag ik hopen iig levenslang zo veel spijt.

ik heb 1x dronken gereden na een ruzie en heb niks geraakt of iets en heb daar zo f*cking veel spijt van gehad dat ik geen eens meer autosleutels in mn buurt wilde hebben zodat ik zeker weet dat ik niet onder invloed als ik makkelijker mn grenzen over zou gaan zo stom zou zijn dit risico ooit weer te nemen.

Ik heb ook in de horeca gewerkt en hoe vaak je verhalen hoort van mensen die hun rijbewijs tijdelijk kwijt zijn en dan nog medelijden willen hebben is gewoon nog belachelijk veel ook.
Heb er geen medelijden mee en zou je sleutels liever de plomp in gooien als helpen hoe je de test kan doorstaan.

Sorry voor mn misschien nogal harde mening.
T
ThePharmacyLid
Drugs + autorijden kan écht niet, ik hoop dat je ervan hebt geleerd :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."