#1
Houd er rekening mee dat wiet geen filter hebt en een sigaret wel.
Als je een joint rookt met tabak rookt je dat zonder filter..
Als je een joint rookt met tabak rookt je dat zonder filter..

jawel , de discussie gaat alleen over 'hoeveel'Deranged zei:Dat 1 joint net zo slecht is als meerdere sigaretten was toch allang bekend![]()
spacekonijn zei:teer en koolmonoxide kan toch gewoon gemeten worden zou je zeggen???
lijkt me nou niet zo heel moeilijk , hoe kunnen ze er dan nu ineens achterkomen dat het percentage teer/koolmonoxide veel hoger is?
lijkt me sterk en vind de bron ook beetje vaag.
ben heb jij wel een bron dan dat het even slecht is als een pakje peuken? volgens mij heb je dat ook maar gewoon ergens gehoord , iedereen heeft er wel weer een ander verhaal over de een zegt 6 peuken dan ander zeg half pakje de ander 3.
volgens mij ligt het er maaraan wat voor joints je draait maar heb zelf ook geen schatting met bron of iets dergelijks
DarkScope zei:k hoorde ook over dat veel wiet psychoses en schizofrenie en alles kan veroorzaken, alleen als je aanleg hebt d8 k tog?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."