Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNegerzoenenverhaal

Negerzoenenverhaal

60 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Discuss.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
te weinig informatie en dus naar onzin
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die lust ik wel
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Was da nou weer voor flauwekul.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Was da nou weer voor flauwekul.
Klik om te vergroten...

nee hij heeft gelijk, dit slaat werkenlijk nergens op :P
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bah,ik houd niet van negers. Als het nu een Hollandsezoen was zou ik er over door praten.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
mm
verder ben ik niet echt thuis in de politiek :rolleyes:
verdonk..
dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Was in het nieuws vandaag. Negerzoenen gaan van naam veranderen. Her neger element moet eruit, ze voelden zich ineens gediscrimineerd ofzo.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Was in het nieuws vandaag. Negerzoenen ga van naam veranderen. Her neger element moet eruit, ze voelden zich ineens gediscrimineerd ofzo.
Klik om te vergroten...
Was paar maanden gelede ook al in ut nieuws.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
jah negerzoen mag niet meer te discriminerend.. nu heet het voortaan 'zoen' sorry ik vin het allemaal errug overdreven.. come on guys! heeft iemand in die 100 jaar ooit last gehad van die naam?.. denk t niet.. *k hoorde het op de radio*
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
op die manier...

vind het logisch...

Ik vond het erg lastig om te zeggen tegen een zwart vriendje dat ik eens negerzoenen wilde halen... Heb dat toen ook maar niet gedaan :flushed:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
mmmmm
'k denk niet dat ie t vervelend zou hebben gevonden hoor ben,
jodenkoeken kan je tog ook gwn zeggen.....
vind t maar onzin

en negers zijn sexy!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Was in het nieuws vandaag. Negerzoenen gaan van naam veranderen. Her neger element moet eruit, ze voelden zich ineens gediscrimineerd ofzo.
Klik om te vergroten...
maak ff een nieuw topic met een nieuwsbericht etc....
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacekonijn zei:
Deranged zei:
Was in het nieuws vandaag. Negerzoenen gaan van naam veranderen. Her neger element moet eruit, ze voelden zich ineens gediscrimineerd ofzo.
Klik om te vergroten...
maak ff een nieuw topic met een nieuwsbericht etc....
Klik om te vergroten...
huh? Dit is het negerzoenen topic vraag jij hem een nieuw topic aan te maken? neem nog meer (van wat je ook op heb) spacekonijn :wink: Hij kan eventueel nieuwsbericht toch in beginpost er bij plakken.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
en heeft iemand ooit last van de naam
jodenkoeken??

ik noem het gwn nog lekker negerzoenen hoor !
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
minn zei:
en heeft iemand ooit last van de naam
jodenkoeken??

ik noem het gwn nog lekker negerzoenen hoor !
Klik om te vergroten...

ik snap al deze ophef niet.. :confused: eerder dat ze zich bezig houden met Verdonk wegwerken dan doen ze nog iets nuttigs!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
minn zei:
mm
verder ben ik niet echt thuis in de politiek :rolleyes:
verdonk..
dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is?
Klik om te vergroten...
dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouw

*no offence, is mijn mening*
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
aahh
dan had ik het goed
heb er geen mening over hoor
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hè wat jammer nou, het gaat er juist om dat het afsteekt tegen de rest en dat het dus goed opvalt. jouw verhaal bevestigd dit dus...
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fuck it, ik blijf nu gewoon express negerzoen zeggen. Fuck die mensen, Jodenkoek, Jodenvet, wtf? die joden zijn veel erger de lul man

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."