Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeer verslindt aapje voor ogen bezoekers safaripark

Beer verslindt aapje voor ogen bezoekers safaripark

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beer verslindt aapje voor ogen bezoekers safaripark

Uitgegeven: 15 mei 2006 11:29
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 14:06
HILVARENBEEK - Bezoekers van het Safari Park Beekse Bergen in Hilvarenbeek werden zondag geconfronteerd met een levensechte safari. Voor de ogen van het publiek werd een beermakaakje verslonden door een lippenbeer.

J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
niks met drugs te maken maar vond het wel grappig :P
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
JewCookie zei:
niks met drugs te maken
Klik om te vergroten...

Je weet het niet, je weet het niet.

Misschien dat die beer net een hennepplant opgegeten, en kreeg hij een vreetkick.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baukereg zei:
JewCookie zei:
niks met drugs te maken
Klik om te vergroten...

Je weet het niet, je weet het niet.

Misschien dat die beer net een hennepplant opgegeten, en kreeg hij een vreetkick.
Klik om te vergroten...

whahahahaha :grin:
kan altijd eh.. :P

maar waren de bezoekers hiervan geschrokken of wat?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
minn zei:
Baukereg zei:
JewCookie zei:
niks met drugs te maken
Klik om te vergroten...

Je weet het niet, je weet het niet.

Misschien dat die beer net een hennepplant opgegeten, en kreeg hij een vreetkick.
Klik om te vergroten...

whahahahaha :grin:
kan altijd eh.. :P

maar waren de bezoekers hiervan geschrokken of wat?
Klik om te vergroten...

weenie.. nu.nl is geen forum :P

maar zitten er altijd een paar bij die hier een trauma aan over houden..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe tsja, als ik het aapje zou zien 'lijden' zou het mij wel dwars zitten in ieder geval...

Hoe dan ook, ik vind t wel grappig in dit geval: beermakaakje die wordt verslonden door een lippenbeer

Op een of andere manier lijkt het zo alsof de meeste dieren elkaar 'minder' pijnlijk vermoorden dan mensen, terwijl wij mensen juist ooooooo zo goed beseffen hoeveel pijn iets kan doen?

Ziekelijk, hoe intelligenter, hoe gemener?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind het zielig :cry:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
lot zei:
ik vind het zielig :cry:
Klik om te vergroten...

voor wie? het is maar een aap
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
lot zei:
ik vind het zielig :cry:
Klik om te vergroten...

voor wie? het is maar een aap
Klik om te vergroten...
pfft.. totdat jij wordt verslonden :P

nee maar zonder grappen come on stel je voor je staat daar als jochie van vier : 'ooooh mama kijk!! aapje en kijk daar beer!! he mama wat doet de beer nou? weg aapje...'

vind het best wel cru
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
lot zei:
flash kieke zei:
JewCookie zei:
niks met drugs te maken maar vond het wel grappig :P
Klik om te vergroten...



Wa is daar zo grappig aan als ik mag vragen?

:rolleyes:
Klik om te vergroten...


precies... verklaar u nader
Klik om te vergroten...
ach snap je toch best
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
word ie hard van :)
zou die skinhead ook een aap hebben zijn doodgaan op zn 4e?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
word ie hard van :)
zou die skinhead ook een aap hebben zijn doodgaan op zn 4e?
Klik om te vergroten...


wahahah!! :P

on topic: krijgt die beer geen etn ofzo? :confused:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
JewCookie zei:
niks met drugs te maken maar vond het wel grappig :P
Klik om te vergroten...



Wa is daar zo grappig aan als ik mag vragen?

:rolleyes:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
flash kieke zei:
JewCookie zei:
niks met drugs te maken maar vond het wel grappig :P
Klik om te vergroten...



Wa is daar zo grappig aan als ik mag vragen?

:rolleyes:
Klik om te vergroten...


precies... verklaar u nader
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
@slipperman, safarie park BB daar loopt toch van alles los door elkaar? Of zit ik er naast?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
lot zei:
on topic: krijgt die beer geen etn ofzo? :confused:
Klik om te vergroten...

natuur is natuur!
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
lot zei:
spacekonijn zei:
word ie hard van :)
zou die skinhead ook een aap hebben zijn doodgaan op zn 4e?
Klik om te vergroten...


wahahah!! :P

on topic: krijgt die beer geen etn ofzo? :confused:
Klik om te vergroten...
Blond? Die aap had natuurlijk nooit bij die beer terecht mogen komen zal wel een foutje zijn geweest :P
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
@slipperman, safarie park BB daar loopt toch van alles los door elkaar? Of zit ik er naast?
Klik om te vergroten...
Oow dacht dat dit in een kooi was :grin: daar loopt idd alles los rond ben er zelf ook wel eens geweest ja :flushed:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou er niet bepaald vrolijk van worden als ik zoiets zou zien gebeuren, maar eigenlijk is dit toch geen nieuws te noemen.

Ik las trouwens dat lippenberen normaal geen vlees eten.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#20
slipperman zei:
caatje zei:
@slipperman, safarie park BB daar loopt toch van alles los door elkaar? Of zit ik er naast?
Klik om te vergroten...
Oow dacht dat dit in een kooi was :grin: daar loopt idd alles los rond ben er zelf ook wel eens geweest ja :flushed:
Klik om te vergroten...

en dan noem je mij blond! toevallig wel ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."