Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeer verslindt aapje voor ogen bezoekers safaripark

Beer verslindt aapje voor ogen bezoekers safaripark

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
hehehe zal idd wel met een wraakaktie ofzo te maken hebben van die beer :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beer verslindt aapje voor ogen bezoekers safaripark

Uitgegeven: 15 mei 2006 11:29
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 14:06
HILVARENBEEK - Bezoekers van het Safari Park Beekse Bergen in Hilvarenbeek werden zondag geconfronteerd met een levensechte safari. Voor de ogen van het publiek werd een beermakaakje verslonden door een lippenbeer.

J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
niks met drugs te maken maar vond het wel grappig :P
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
JewCookie zei:
niks met drugs te maken
Klik om te vergroten...

Je weet het niet, je weet het niet.

Misschien dat die beer net een hennepplant opgegeten, en kreeg hij een vreetkick.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Baukereg zei:
JewCookie zei:
niks met drugs te maken
Klik om te vergroten...

Je weet het niet, je weet het niet.

Misschien dat die beer net een hennepplant opgegeten, en kreeg hij een vreetkick.
Klik om te vergroten...

whahahahaha :grin:
kan altijd eh.. :P

maar waren de bezoekers hiervan geschrokken of wat?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
minn zei:
Baukereg zei:
JewCookie zei:
niks met drugs te maken
Klik om te vergroten...

Je weet het niet, je weet het niet.

Misschien dat die beer net een hennepplant opgegeten, en kreeg hij een vreetkick.
Klik om te vergroten...

whahahahaha :grin:
kan altijd eh.. :P

maar waren de bezoekers hiervan geschrokken of wat?
Klik om te vergroten...

weenie.. nu.nl is geen forum :P

maar zitten er altijd een paar bij die hier een trauma aan over houden..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe tsja, als ik het aapje zou zien 'lijden' zou het mij wel dwars zitten in ieder geval...

Hoe dan ook, ik vind t wel grappig in dit geval: beermakaakje die wordt verslonden door een lippenbeer

Op een of andere manier lijkt het zo alsof de meeste dieren elkaar 'minder' pijnlijk vermoorden dan mensen, terwijl wij mensen juist ooooooo zo goed beseffen hoeveel pijn iets kan doen?

Ziekelijk, hoe intelligenter, hoe gemener?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik vind het zielig :cry:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
lot zei:
ik vind het zielig :cry:
Klik om te vergroten...

voor wie? het is maar een aap
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
lot zei:
ik vind het zielig :cry:
Klik om te vergroten...

voor wie? het is maar een aap
Klik om te vergroten...
pfft.. totdat jij wordt verslonden :P

nee maar zonder grappen come on stel je voor je staat daar als jochie van vier : 'ooooh mama kijk!! aapje en kijk daar beer!! he mama wat doet de beer nou? weg aapje...'

vind het best wel cru

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."