Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwitserse (15) smokkelt cocaïne in teddybeer

Zwitserse (15) smokkelt cocaïne in teddybeer

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
`ja mja 2000 eu ga ik miss ook wel twijfelen, mja k had wel een beter plan verzonnen denk ik :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
jah idd
en als 15 jarige kunnen ze u nog niet gek veel maken he.
ik weet als ze me zo iets toen moesten aanbieden da ik toch ook op mijn tanden zou moeten bijten voor nee te kunnen zeggen.
15 jaar en 2000 eur :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja nja ik weet niet miss had ik alles wel gehouden :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
need^weed zei:
ja nja ik weet niet miss had ik alles wel gehouden :wink:
Klik om te vergroten...
da zou natuurlijk nog beter zijn.
alleen ik denk als die mannen u dan moeten vinden is het uwe beste dag niet
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat zeker niet nee :P Maarja daar moet je dan iets op zien te vinden hé :wink:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
(Novum/AP) - De Duitse douane heeft eind april een 15-jarig Zwitsers meisje opgepakt, omdat ze cocaïne trachtte te smokkelen in haar teddybeer. Dat is woensdag bekendgemaakt.

Het meisje claimde in eerste instantie dat ze het speelgoedbeest had gekregen van een vriend in Amsterdam, maar gaf later toe dat ze zo'n tweeduizend euro had ontvangen om de cocaïne per trein van Nederland naar Zwitserland te brengen.

De treindouanièrs werden achterdochtig omdat de 80 centimeter grote teddybeer ongewoon zwaar was en er een extra naad op zijn buik zat. De 72 gevonden pakjes cocaïne hebben een straatwaarde van zo'n vijftigduizend euro
Klik om te vergroten...

Tsja ik vond het opzich wel een slim idee :P Maarja ze moeten er nie achter kome he :wave: :mrgreen:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zag gister een filmpje van een 8 jarig jochie aan het bruin .. dus wat dat betreft valt dit wel mee :(
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik wil zo een teddybeer krijgen voor mijn verjaardag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
geflipte boel maia voor 2000€ doe ik het toch iig NIET
voor 250gr sos ofzo wel!!! :flushed: :) :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
das mijn beer, rotkind. Geef terug
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#11
15 jaar en al coke smokkelen,
waar gaat onze maatschappij naartoe :( ...
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die staat hier ook op het forum dat filmpje, maar inderdaad diep triest hoor...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vraag me dan af wat er is gebeurd dat die kinderen zoiets doen..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
Vraag me dan af wat er is gebeurd dat die kinderen zoiets doen..
Klik om te vergroten...
15 jaar en 2000 eur.
zoiets moesten ze me ook nie aanbieden zenne.
ik wist wel wa me te doen stond.
en minderjarig dus de straf gaat ook nie veel zijn dus.
keuze rap gemaakt
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Een vriend van me heeft vroeger toen hij veertien was ook coke via de thalys naar parijs gesmokkelt, gebeurt wel meer zei hij, ze letten minder op jonge kinderen bij drugs controles he.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
hmm. Ik weet wel dat ik hem goed zou schijten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."