#1
Haze zei:JewCookie zei:Haze zei:spacekonijn zei:dus?WildChild zei:ach in de bouwsector in nederland stik het ook van de polen en roemenen
Die werken ook voor een euro per uur.
echt niet, ze werken voor het minimum, geen cent minder.
de boetes die de bazen zouden krijgen zijn vele malen hoger als het minumum loon..
Jongen, Op al die boerenlandschappen werken ze voor 1 euro per uur. Das hier in de dorpen zelfs zo.
hier ging het over bouw
