Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswietpartij

wietpartij

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel rare ideeen met die straffen enzo maar opzich vet relaxd :stoned:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga toch stemmen voor groenvrij heb toch geen verstand van politiek, ik zie niet eens verschil tussen pvda en vvd of cda als je mij vraagt zijn ze toch allemaal hetzelfde
p
pipodeclownLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is een nieuwe partij die cannabis wil legaliseren

www.groenvrij.nl
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Meer iets voor nieuws en actualiteiten vind ik, maar dat loopt toch nergens op uit. Iedere mongool denkt tegenwoordig een beetje zijn eigen partijte op te zetten en pim fortuin in zijn voetstappen te volgen, maar dat was ééns en ik had het niet zo op dat ventje.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mac... zei:
Meer iets voor nieuws en actualiteiten vind ik, maar dat loopt toch nergens op uit. Iedere mongool denkt tegenwoordig een beetje zijn eigen partijte op te zetten en pim fortuin in zijn voetstappen te volgen, maar dat was ééns en ik had het niet zo op dat ventje.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, de vreemdste partijen schieten de laatste paar jaar als paddestoelen de grond uit.
Mij nie gezien. Blowen doen we toch wel.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
En hoe zit het met de minister van feest (Johan Vlemminx)? Moeten we de politiek nu echt nog serieus nemen. Net alsof mijn stem de wereld zal verbeteren. Of dat legaliseren, zal niet snel gebeuren in de EU. Waarom eigenlijk stemmen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
hun site is alleszins vergelijkbaar met zo'n msn-profiel voor blowers

groen letterkleur :rolleyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerlijk gezegd vind ik die lui wel vet, beter dan de grote parijen uit de kamer in ieder geval.

Je kan wel zeggen dat er tegenwoordig allemaal achterlijke partijen uit de grond schieten, maar dit is niet te vergelijken met de Pedopartij of Debiel Ratelband lijkt mij. Niet meteen de kam pakken en scheren.

Sowieso heb ze wel een gooie manier om terrorisme te bestrijden en ze vertegenwoordigen een best grote groep.

Dus zegt het voort: STEM GROENVRIJ

en mods: verplaatst dit naar Nieuws & Actualiteiten zodat het door meer mensen gelezen wordt en in de relevante afdeling zit.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
done :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."