Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaus onder vuur!!

Paus onder vuur!!

64 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet je wat het toppunt zou zijn.....

Als ze op zondagochtend aan de deur staan met een bomgordel om...

En je zegt...geen interesse.....

BOEM!!!
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr 187 zei:
Weet je wat het toppunt zou zijn.....

Als ze op zondagochtend aan de deur staan met een bomgordel om...

En je zegt...geen interesse.....

BOEM!!!
Klik om te vergroten...

:grin:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Paus getuigt nu spijt....

P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr 187 zei:
Paus getuigt nu spijt....

Klik om te vergroten...

LOL :grin:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#5
dude,

hun religie moet je respecteren, maar onze religie word constant belachelijk gemaakt!!!


en nog 1 ding, er zijn zoveel anti-christen (satanisten) waarom vind iedereen het dan racistisch dat er mensen anti-islam zijn bv.

soms vraag ik me af wie de echte racisten op de wereld zijn :rolleyes:

achja,

de basis van ELKE godsdienst is het samenleven tussen culturen en huidskleuren, toch word het weer gebruikt om elkaar te vermoorden....
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
shihuandgi zei:
dude,

hun religie moet je respecteren, maar onze religie word constant belachelijk gemaakt!!!


en nog 1 ding, er zijn zoveel anti-christen (satanisten) waarom vind iedereen het dan racistisch dat er mensen anti-islam zijn bv.

soms vraag ik me af wie de echte racisten op de wereld zijn :rolleyes:

achja,

de basis van ELKE godsdienst is het samenleven tussen culturen en huidskleuren, toch word het weer gebruikt om elkaar te vermoorden....
Klik om te vergroten...

Misschien moet je even de definities van verschillende begrippen opzoeken.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
shihuandgi zei:
dude,

hun religie moet je respecteren, maar onze religie word constant belachelijk gemaakt!!!


en nog 1 ding, er zijn zoveel anti-christen (satanisten) waarom vind iedereen het dan racistisch dat er mensen anti-islam zijn bv.

soms vraag ik me af wie de echte racisten op de wereld zijn :rolleyes:

achja,

de basis van ELKE godsdienst is het samenleven tussen culturen en huidskleuren, toch word het weer gebruikt om elkaar te vermoorden....
Klik om te vergroten...

Misschien moet je even de definities van verschillende begrippen opzoeken.
Klik om te vergroten...

Wel grappig om te lezen dit soort dingen :)
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Intoxicated zei:
zommes zei:
shihuandgi zei:
dude,

hun religie moet je respecteren, maar onze religie word constant belachelijk gemaakt!!!


en nog 1 ding, er zijn zoveel anti-christen (satanisten) waarom vind iedereen het dan racistisch dat er mensen anti-islam zijn bv.

soms vraag ik me af wie de echte racisten op de wereld zijn :rolleyes:

achja,

de basis van ELKE godsdienst is het samenleven tussen culturen en huidskleuren, toch word het weer gebruikt om elkaar te vermoorden....
Klik om te vergroten...

Misschien moet je even de definities van verschillende begrippen opzoeken.
Klik om te vergroten...

Wel grappig om te lezen dit soort dingen :)
Klik om te vergroten...

huh?:tongueout:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kort gezegd: Je lult slap ouwe...
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind dat het nou wel weer over mag zijn,
De paus heeft zijn excuses aangeboden.
De moslims reageerde wel echt heftig dat had niet gehoeven,
want het was een citaat niet zijn eigen woorden.
Niet alle moslims reageerden zo maar ok.

Excuses gegeven, zo nu is het klaar. Zand erover zou ik denken.
mja.. niet iedereen denkt zoals ik, niemand eigk maar ok.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Play_bunny zei:
caatje zei:
Play_bunny zei:
Ik weet dat de bijbel zo in elkaar zit. Moet wel als je er mee opgevoed bent. :)
Maar die brieven zijn jaren later in de middeleeuwen aangepast. Het zijn niet de originele teksten die erin staan.
Klik om te vergroten...

Dat wist ik niet. Heb je misschien een bron voor me?
Klik om te vergroten...

Bron: "Maria Magdalena en de Schijn-heiligen" geschreven door K. van Huffelen & C. van Huffelen
Klik om te vergroten...

Dank je :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
vrijdag 15 september 2006 08:14
Moslims woedend na toespraak paus


Moslims uit de hele wereld zijn woedend over een toespraak van paus Benedictus XVI. Op bezoek in Regensburg in Duitsland citeerde de paus een veertiende-eeuwse christelijke keizer die vond dat Mohammed alleen 'slechte en onmenselijke dingen heeft gebracht'.

De toespraak van paus Benedictus afgelopen dinsdag ging over de relatie tussen geweld en geloof, en over de historische en filosofische verschillen tussen christendom en islam. De paus hield de rede voor de universiteit van Regensburg tijdens een bezoek aan zijn geboorteland Duitsland.


zondag 17 september 2006 13:01
Paus biedt geen excuses aan voor uitspraken


Het spijt paus Benedictus XVI 'heel erg' dat moslims in de hele wereld zich zo hebben gestoord aan zijn uitspraken over de islam. Maar excuses maakte de paus niet in de toespraak die hij vandaag hield op zijn buitenverblijf Castel Gandolfo.

De paus zei met zijn uitspraken over de islam niemand te hebben willen beledigen. Hij probeerde slechts een eerlijke en open dialoog op gang te brengen.

zondag 17 september 2006 17:48
Al-Qa'ida roept op tot moord paus Benedictus


Op internet circuleert een aan Al-Qa'ida toegeschreven videoboodschap, waarin wordt opgeroepen paus Benedictus XVI te vermoorden. De terreurorganisatie wil wraak op 'de apen in het Vaticaan'.

De oproep is volgens de terreurorganisatie een ‘antwoord’ op de uitspraken van de paus van afgelopen dinsdag over de islam. Daarin legt hij een verband tussen de islam en geweld. In de video is een islamitisch zwaard te zien, dat wordt opgeheven naar een kruis.

Het is onduidelijk of de video voor of na de spijtbetuiging van de paus van zondagmiddag op internet is gezet.

Ook op islamitische forums wordt gezegd dat de paus dood moet. De Italiaanse overheid neemt de dreigementen zeer serieus. Italië verhoogde zondagochtend het dreigingsniveau voor terrorisme in het land.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
De terreurorganisatie wil wraak op 'de apen in het Vaticaan'.
Klik om te vergroten...

Zeggendeberggeiten :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
zijn die achterlijke allah fokkers weer bezig.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
schranziewanzie zei:
zijn die achterlijke allah fokkers weer bezig.
Klik om te vergroten...
achterlijke paus zul je bedoelen
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vind ik niet, denk je dat er nog geen Imams zijn geweest die hebben geroepen dat de paus dood moet? Als er mensen zijn die gewelddadige uitspraken doen dan zijn het de moslims wel.

De paus is inderdaad wel krom bezig, maar daar is hij de paus voor. Hij moet niet denken dat de Katholieke kerk in het verleden zo vredelievend is geweest.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat een hoop bollocks! :openmouth:

de paus citeerde enkel een veertiende-eeuwse christelijke keizer
wat zegt dat over de paus?
helemaal niks.
wat zegt dat over de moslims?
een heleboel!
wat?
dat ze niet het verschil kunnen maken tussen een citaat en iets wat iemand zomaar zegt.

en dan alsnog als wij (niet moslims) om een citaat uit de koran gaan lopen bitchen krijgen we als reactie ja allah dit en dat hij weet alles.
:openmouth:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
het is gewoon debiel om in deze tijd waarin moslims zich sowieso al ontzettend aangevallen voelen zo'n uitspraak te doen als je als 'leider' van de christenen gezien word
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ze zijn idd kwaad over de citaten van de Paus,namelijk dat hun geloof vroeger werd verspreid met het zwaard..geweld dus...en dat dit nu weer gebeurt door sommige extremisten en dat dat niet goed is...

Om te laten zien dat dat helemaal niet meer zo is gingen ze gelijk
in de Gaza strook Christelijke kerken van hun eigen broeders bestormen met molotov cocktails.

Alweer geweld dus....
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr 187 zei:
Ze zijn idd kwaad over de citaten van de Paus,namelijk dat hun geloof vroeger werd verspreid met het zwaard..geweld dus...en dat dit nu weer gebeurt door sommige extremisten en dat dat niet goed is...

Om te laten zien dat dat helemaal niet meer zo is gingen ze gelijk
in de Gaza strook Christelijke kerken van hun eigen broeders bestormen met molotov cocktails.

Alweer geweld dus....
Klik om te vergroten...
en nu versprijden die fokkers hun geloof met aanslagen door bommen.
het zijn gewoon een bende achterlijken.
de paus is natuurlijk ook ne achterlijke en god en jezus en bla bla.
GELOOF = ACHTERLIJK

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."