Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaus onder vuur!!

Paus onder vuur!!

64 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
michielxboxer zei:
schranziewanzie zei:
zijn die achterlijke allah fokkers weer bezig.
Klik om te vergroten...

Doe ff normaal man k ken genoeg toffe allochtonen..... jij bent zeker zo iemand die alleen zijn eigen ''ras'' tof vindt? *STUPID*
Klik om te vergroten...

De "toffe" hangen we apart :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het rare is, wij mogen de islam niet als anders zien als in negatief, terwijl hun ons wel minder zien als een 'mede-islamiet'.

De islam is een verzinzel, een hersenspinsel van iemand die dacht dat hij god heeft gezien. Lees de koran maar eens, het spreekt zichzelf voortdurent tegen, en staat vol met 'wetenschappelijke feiten' die een tiental eeuwen later toch anders bleken te zijn, het mag dan wel het verhaal van 'god' zijn, maar god heeft het dan wel goed mis!

(waar 'god' staat kan ook 'allah' gelezen worden)
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is ook met de bijbel zo. Alle heiligen boeken zijn de afgelopen eeuwen aangepast door.... je raadt het nooit..... de man!
De vrouw had vroeger een veel grotere en belangrijkere rol dan dat nu in de heiligen boek wordt beschreven. En zo zijn er nog wel een paar wijzigingen in de heiligen boeken.
Tja, het is zoals het is. Volgens mij kun je beter uit een geloof halen waar je in gelooft en de rest gewoon laten voor wat het is. Althans zo denk ik erover.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Play_bunny zei:
Dat is ook met de bijbel zo. Alle heiligen boeken zijn de afgelopen eeuwen aangepast door.... je raadt het nooit..... de man!
De vrouw had vroeger een veel grotere en belangrijkere rol dan dat nu in de heiligen boek wordt beschreven. En zo zijn er nog wel een paar wijzigingen in de heiligen boeken.
Tja, het is zoals het is. Volgens mij kun je beter uit een geloof halen waar je in gelooft en de rest gewoon laten voor wat het is. Althans zo denk ik erover.
Klik om te vergroten...
de bijbel aangepast? De bijbel bestaat uit allemaal boeken die geschreven zijn door mannen in verschillende jaartallen. Je moet de bijbel eigenlijk zien als een verzameling "brieven" die zijn samengebonden tot 1 boek: de bijbel
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet dat de bijbel zo in elkaar zit. Moet wel als je er mee opgevoed bent. :)
Maar die brieven zijn jaren later in de middeleeuwen aangepast. Het zijn niet de originele teksten die erin staan.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Play_bunny zei:
Ik weet dat de bijbel zo in elkaar zit. Moet wel als je er mee opgevoed bent. :)
Maar die brieven zijn jaren later in de middeleeuwen aangepast. Het zijn niet de originele teksten die erin staan.
Klik om te vergroten...

Dat wist ik niet. Heb je misschien een bron voor me?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
Play_bunny zei:
Dat wist ik niet. Heb je misschien een bron voor me?
Klik om te vergroten...

Lijkt me meer dan logisch dat de kerk die teksten in de loop der jaren naar eigen hand heeft aangepast.

De bijbel is aan meerdere volken doorgegeven en vanuit verschillende talen vertaald naar de versie die wij nu hebben.

BobG zei:
Het rare is, wij mogen de islam niet als anders zien als in negatief, terwijl hun ons wel minder zien als een 'mede-islamiet'.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Waar slaat dit op? Ik snap niks van die zin.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
caatje zei:
Dat wist ik niet. Heb je misschien een bron voor me?
Klik om te vergroten...

Lijkt me meer dan logisch dat de kerk die teksten in de loop der jaren naar eigen hand heeft aangepast.

De bijbel is aan meerdere volken doorgegeven en vanuit verschillende talen vertaald naar de versie die wij nu hebben.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk is hij van de oude taal naar nieuwe taal omgezet anders is het niet te lezen. Maar naar eigen hand gezet lijkt me sterk omdat je zoveel verschillende geloofsstromingen hebt die toch hetzelfde boek hebben. En dat geld ook voor vertalingen.
M
Mr. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zowel de Paus als die achterlijke, geitenneukers van Bin Laden zijn idioten. Een pot nat..
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#10
jehovah


:wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
shihuandgi zei:
jehovah


:wave:
Klik om te vergroten...
:confused:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
shihuandgi zei:
jehovah


:wave:
Klik om te vergroten...
:confused:
Klik om te vergroten...

kwou aandacht sry:)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mr. Sosa zei:
Zowel de Paus als die achterlijke, geitenneukers van Bin Laden zijn idioten. Een pot nat..
Klik om te vergroten...

Precies, en jij ook.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
Play_bunny zei:
Ik weet dat de bijbel zo in elkaar zit. Moet wel als je er mee opgevoed bent. :)
Maar die brieven zijn jaren later in de middeleeuwen aangepast. Het zijn niet de originele teksten die erin staan.
Klik om te vergroten...

Dat wist ik niet. Heb je misschien een bron voor me?
Klik om te vergroten...

Bron: "Maria Magdalena en de Schijn-heiligen" geschreven door K. van Huffelen & C. van Huffelen
M
Mr. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#15
zommes zei:
Mr. Sosa zei:
Zowel de Paus als die achterlijke, geitenneukers van Bin Laden zijn idioten. Een pot nat..
Klik om te vergroten...

Precies, en jij ook.
Klik om te vergroten...

Eeh beargumentatie a.u.b.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
:beer:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind dat het nou wel weer over mag zijn,
De paus heeft zijn excuses aangeboden.
De moslims reageerde wel echt heftig dat had niet gehoeven,
want het was een citaat niet zijn eigen woorden.
Niet alle moslims reageerden zo maar ok.

Excuses gegeven, zo nu is het klaar. Zand erover zou ik denken.
mja.. niet iedereen denkt zoals ik, niemand eigk maar ok.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Play_bunny zei:
caatje zei:
Play_bunny zei:
Ik weet dat de bijbel zo in elkaar zit. Moet wel als je er mee opgevoed bent. :)
Maar die brieven zijn jaren later in de middeleeuwen aangepast. Het zijn niet de originele teksten die erin staan.
Klik om te vergroten...

Dat wist ik niet. Heb je misschien een bron voor me?
Klik om te vergroten...

Bron: "Maria Magdalena en de Schijn-heiligen" geschreven door K. van Huffelen & C. van Huffelen
Klik om te vergroten...

Dank je :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
vrijdag 15 september 2006 08:14
Moslims woedend na toespraak paus


Moslims uit de hele wereld zijn woedend over een toespraak van paus Benedictus XVI. Op bezoek in Regensburg in Duitsland citeerde de paus een veertiende-eeuwse christelijke keizer die vond dat Mohammed alleen 'slechte en onmenselijke dingen heeft gebracht'.

De toespraak van paus Benedictus afgelopen dinsdag ging over de relatie tussen geweld en geloof, en over de historische en filosofische verschillen tussen christendom en islam. De paus hield de rede voor de universiteit van Regensburg tijdens een bezoek aan zijn geboorteland Duitsland.


zondag 17 september 2006 13:01
Paus biedt geen excuses aan voor uitspraken


Het spijt paus Benedictus XVI 'heel erg' dat moslims in de hele wereld zich zo hebben gestoord aan zijn uitspraken over de islam. Maar excuses maakte de paus niet in de toespraak die hij vandaag hield op zijn buitenverblijf Castel Gandolfo.

De paus zei met zijn uitspraken over de islam niemand te hebben willen beledigen. Hij probeerde slechts een eerlijke en open dialoog op gang te brengen.

zondag 17 september 2006 17:48
Al-Qa'ida roept op tot moord paus Benedictus


Op internet circuleert een aan Al-Qa'ida toegeschreven videoboodschap, waarin wordt opgeroepen paus Benedictus XVI te vermoorden. De terreurorganisatie wil wraak op 'de apen in het Vaticaan'.

De oproep is volgens de terreurorganisatie een ‘antwoord’ op de uitspraken van de paus van afgelopen dinsdag over de islam. Daarin legt hij een verband tussen de islam en geweld. In de video is een islamitisch zwaard te zien, dat wordt opgeheven naar een kruis.

Het is onduidelijk of de video voor of na de spijtbetuiging van de paus van zondagmiddag op internet is gezet.

Ook op islamitische forums wordt gezegd dat de paus dood moet. De Italiaanse overheid neemt de dreigementen zeer serieus. Italië verhoogde zondagochtend het dreigingsniveau voor terrorisme in het land.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
De terreurorganisatie wil wraak op 'de apen in het Vaticaan'.
Klik om te vergroten...

Zeggendeberggeiten :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."