#1
Psycho_Chrono zei:Britney is nogal een gek wijf. Zou me niets verbazen als dit alles een publiciteits stunt is, ze wil namelijk al jaren van haar 'verwend-kind' imago af![]()
Dzy zei:
BillyBilo zei:ik vind het helemaal niet grappig, ik vind het erg triest/tragisch om zo'n iemand zo te zien.

BillyBilo zei:ik vind het helemaal niet grappig, ik vind het erg triest/tragisch om zo'n iemand zo te zien.


Saivy zei:Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.
Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."