Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBritney spears is de weg kwijt!

Britney spears is de weg kwijt!

73 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
precies een man
en vroeger was ze toch zo knap :(
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sugar Lee Hooper - Oh, wat ben je mooi

Oh, wat ben je mooi!
Oh, wat ben je mooi!
Dat heb ik in jaren niet gezien,
zo mooi, zo mooi!

Oh, wat ben je mooi!
Oh, wat ben je mooi!
Dat heb ik in jaren niet gezien,
zo mooi, zo mooi!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind een vrouw met een kale kop echt niet lelijk hoor, mooi juist.
Niet SugarLee, maar die zou er MET haar ook niet uitgezien hebben.
En ik denk niet dat het een publiciteitsstunt is, je kan er niks aan doen als je gek wordt, daar vraagt dat mens ook niet om.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien dat 'n zwaar verkeersongeval, met blijvende invaliditeit als gevolg, haar carriere nog 'n nieuwe impuls kan geven.
Koos Alberts heeft er destijds, geloof ik, enige baat bij gehad.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psycho_Chrono zei:
Britney is nogal een gek wijf. Zou me niets verbazen als dit alles een publiciteits stunt is, ze wil namelijk al jaren van haar 'verwend-kind' imago af :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik dacht eerst ook zal vast wel een stunt zijn, maar ik denk dat ze echt gek is geworden.

Dzy zei:




Klik om te vergroten...

Ze pakt het dan echt verkeerd aan met haar stunt.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu:


Over 20 jaar:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik vind het helemaal niet grappig, ik vind het erg triest/tragisch om zo'n iemand zo te zien.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
BillyBilo zei:
ik vind het helemaal niet grappig, ik vind het erg triest/tragisch om zo'n iemand zo te zien.
Klik om te vergroten...

:beer:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind haar leuker zoals ze nu doet. You go girl!
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#11
BillyBilo zei:
ik vind het helemaal niet grappig, ik vind het erg triest/tragisch om zo'n iemand zo te zien.
Klik om te vergroten...

Triest inderdaad
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat het wel meevalt. Ze is 25 jaar en haar carriere kan nog altijd doorlopen. Ze is gewoon depressief en zit daar met haar twee kinderen zonder vader. Beter dat moeder haar kop kaalscheert ipv haar kinderen bruut de keel door te snijden.

Ze heeft genoeg geld om het een tijd vol te houden en op rust te komen en een comeback kan altijd nog. Kijkend naar Mariah Carey en Madonna hebben het ook lang volgehouden. Als ze nu alles in onroerend goed stopt en dat verhuurt dat hoeft ze niet meer te werken. Gewoon een dipje.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat ze nou gwn ff 5 kilo coke door haar neus jaagt :tongueout: lost al je problemen op :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
^ *zucht*
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#15
moest ik britney zijn, zou ik die kerel gewoon voor alles wat zij hem gegeven geeft trug rippen, zij heeft wel ZIJN "carriere" enzo gemaakt, hij is "groot" dankzij haar, hij heeft haar gewoon gebruikt, ik zou hem trugpakken :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#16
omdat hij haar leeggezogen heeft :wink: nu moet ze de gaatjes met coke vullen hé :wave:
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#17
OOPS I did it again. :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.

Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.

Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
Klik om te vergroten...

word steeds gekker :openmouth:

f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kale vrouwen vind ik over het algemeen niet bepaald knap, vraag me ook af waarom ze die prachtige haren van haar nu echt heeft weggeschoren....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."