Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBritney spears is de weg kwijt!

Britney spears is de weg kwijt!

73 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy:


Lekker. :smoke:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier een aantal nieuwsberichten over onze ooit zo lekkere Britney!



Britney Spears scheert zichzelf kaal

Popster Britney Spears heeft vrijdagnacht in een tatoeagezaak in San Fernando Valley haar hoofd kaal geschoren en een nieuwe tattoo laten zetten. Ze kreeg op haar pols een kleine tattoo van rode lippen.

Een videofilm op de Amerikaanse zender KABC-TV toonde de pas geschoren Spears met minuscule tatoeëringen op de achterzijde van haar hals toen zij afgelopen nacht voor een nieuwe tatoeëring op de stoel zat. (De video kun je hier zien)

De website X17 heeft een aantal foto's waarop te zien is hoe Spears zich aan het kaalscheren is.




Britney spears naar ontwenningskliniek

De voormalige popster Britney Spears is opgenomen in een ontwenningskliniek. Dat heeft haar zaakwaarnemer dinsdag gezegd tegen het showbizzmagazine People. Spears zit in de kliniek omdat haar leven naar de knoppen zou gaan. Een voormalige assistent van Spears heeft aan de website Hollywood.com laten weten dat Spears totaal gek geworden is.

Spears zorgde vorige week voor opschudding, nadat ze spontaan haar hoofd kaal liet scheren bij een kapper in Los Angeles. Later kwam de zangeres onaangekondigd in een tattooshop, waar ze een rozerode mondje op haar pols liet tattoeëren.

Nadat Spears en haar man Kevin Federline uit elkaar gingen in november, heeft de popdiva gekozen voor een nieuwe levensstijl. Daarin besteedt ze al haar tijd aan feesten, drinken en uitgaan. De sterren hebben twee zoontjes, één van anderhalf en één van vijf maanden.


Britney Spears opnieuw naar afkickkliniek

Britney Spears heeft opnieuw haar intrek genomen in een afkickkliniek. Dat meldde de website van het Amerikaanse tijdschrift People donderdag. Spears ging dinsdag al naar zo'n instelling, maar vertrok daar een dag later alweer. Dit tegen het advies van de deskundigen. Inmiddels heeft ze zich voor de derde keer in een ontwenningskliniek laten opnemen. Amerikaanse media schrijven niet over de precieze reden van Spears' opname.

Wel is duidelijk dat de 25-jarige de laatste tijd opmerkelijk gedrag vertoont. Zo besloot ze onlangs haar hoofd kaal te scheren. Spears lijkt haar leven niet meer onder controle te hebben na haar plotselinge scheiding in november van Kevin Federline, die ze overigens zelf aanvroeg. Die volgde kort op de geboorte van hun tweede kind.

Donderdag stond er een rechtszaak op het programma over de voogdij van de twee zoontjes van Spears en Federline. De laatste wil namelijk een aangepaste voogdijregeling wegens de recente problemen van Britney. Door de nieuwe opname van de zangeres is die rechtszaak donderdag afgelast, wat natuurlijk een toevallige samenloop van omstandigheden is.


Britney draait door

Britney Spears is deze week totaal uit haar dak gegaan toen ze naar het huis van haar aanstaande ex Kevin Fenderline in San Fernando Valley ging. Op haar aanbellen werd niet opengedaan, waarna de 25-jarige kaalgeschoren zangeres haar woede koelde op de auto van een opdringerige paparazzo. Later is Spears voor de derde keer binnen deze maand naar een afkickkliniek gebracht.

Foto's van de doorgedraaide Britney zijn verschenen op de Amerikaanse website X17online.

Ondertussen heeft Amanda Alexander, het zusje van Britney's ex Jason, laten weten dat La Spears al langer drugs gebruikt: ''In 2003 heb ik haar al XTC zien gebruiken. En later was er ook cocaïne in het spel.'' Jeugdvriend Ken Smith beaamt: ''Ik heb Britney ook meerdere malen onder invloed van drugs meegemaakt. Die meid weet wel hoe ze een feestje moet bouwen.''

Gisteren stond er een rechtszaak op stapel over de voogdij van de twee zoontjes van Spears en Federline. De laatste wil namelijk een aangepaste voogdijregeling wegens de recente problemen van Britney. Door de nieuwe opname van de zangeres is die rechtszaak gisteren afgelast.









Britney probeerde zelfmoord te plegen

Volgens verschillende Amerikaanse media zou Britney Spears een zelfmoordpoging hebben ondernomen, vlak voordat ze deze week haar hoofd kaal schoor. Motief hiervoor zou de angst voor het verliezen van haar kinderen aan ex Kevin Federline zijn. Britneys moeder liet eveneens weten dat haar dochter het hier erg moeilijk mee had.

Britney deed de poging door tegen het toekomende verkeer in te lopen. Familie en vrienden van de popdiva houden haar nu in de gaten.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
oud nieuws jantje
F
FIDOLid
01-01-2024, 00:00
#4
whehe, ze houd die paraplu vast alsof ze rambo is :beer:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sugar Lee Hooper - Oh, wat ben je mooi

Oh, wat ben je mooi!
Oh, wat ben je mooi!
Dat heb ik in jaren niet gezien,
zo mooi, zo mooi!

Oh, wat ben je mooi!
Oh, wat ben je mooi!
Dat heb ik in jaren niet gezien,
zo mooi, zo mooi!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind een vrouw met een kale kop echt niet lelijk hoor, mooi juist.
Niet SugarLee, maar die zou er MET haar ook niet uitgezien hebben.
En ik denk niet dat het een publiciteitsstunt is, je kan er niks aan doen als je gek wordt, daar vraagt dat mens ook niet om.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kale vrouwen vind ik over het algemeen niet bepaald knap, vraag me ook af waarom ze die prachtige haren van haar nu echt heeft weggeschoren....
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
flashkop zei:
Kale vrouwen vind ik over het algemeen niet bepaald knap, vraag me ook af waarom ze die prachtige haren van haar nu echt heeft weggeschoren....
Klik om te vergroten...

Om een tattoo op haar pols te kunnen laten zetten..remember.. :wink:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
GIERE :grin: :wave:
J
JeffreydegeksteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen, zo schrijft de Britse krant News of the World. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden ''I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers '666' overal op haar hoofd gekalkt.

Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.

Lol :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja dat zei ik ook al. :)
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Allemaal typische symptonen van een postnatale depressie.

Toch?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amfetaminepsychose had ik gehoord
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien dat 'n zwaar verkeersongeval, met blijvende invaliditeit als gevolg, haar carriere nog 'n nieuwe impuls kan geven.
Koos Alberts heeft er destijds, geloof ik, enige baat bij gehad.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
MALIBU - Britney Spears' vreemde gedrag van de afgelopen tijd wordt niet veroorzaakt door drank of drugs, maar door een postnatale depressie. Dat hebben diverse Amerikaanse media gemeld.

Spears' artsen in de afkickkliniek in Malibu waar ze verblijft, zouden ook de optie openhouden dat de zangeres manisch depressief is. Alcohol zou Spears alleen hebben gebruikt om te kunnen omgaan met een groter probleem.

De zangeres scheidde eind vorig jaar van Kevin Federline, kort na de geboorte van hun tweede kind, en leek daarna losgeslagen. Onlangs schoor ze in een kapperszaak haar hoofd kaal en checkte ze zich meerdere malen in en uit een afkickkliniek. Haar vader noemde haar een ,,ziek, klein meisje''.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een vuurpeleton wil ook wel helpen.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Post natale depressie?

Post nasale versnaperings depressie misschien..
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dzy zei:
Post natale depressie?

Post nasale versnaperings depressie misschien..
Klik om te vergroten...

Hahah heerlijk! Britney Spears met een coke crash die de ruiten van een wagen probeert in te slaan met een plu'tje :sunglasses:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pfff wat een stierenpoep excuus om te redden wat er (nog) van haar carrière te redden valt.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Shocktherapie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."