Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBritney spears is de weg kwijt!

Britney spears is de weg kwijt!

73 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shocktherapie.
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Solidius zei:
Pfff wat een stierenpoep excuus om te redden wat er (nog) van haar carrière te redden valt.
Klik om te vergroten...

Ben ik het wel met jou eens, veel carriere's komen en gaan dat zie je overal de sportwereld, muziekwereld Britney haar hoogtepunt van haar carriere was vooral de periode 1999-2003 denk ik vooral de eerste paar jaar.

Maar aan alles komt een eind, ook aan haar succes ben benieuwd hoe ze ermee omgaat de laatste tijd niet goed iedergeval. Ze zou best een comeback kunnen maken daarniet van maar het zal niet meer zijn zoals het ooit geweest is.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.hersenscheet.com/index.php/m ... _my_head1/
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat het wel meevalt. Ze is 25 jaar en haar carriere kan nog altijd doorlopen. Ze is gewoon depressief en zit daar met haar twee kinderen zonder vader. Beter dat moeder haar kop kaalscheert ipv haar kinderen bruut de keel door te snijden.

Ze heeft genoeg geld om het een tijd vol te houden en op rust te komen en een comeback kan altijd nog. Kijkend naar Mariah Carey en Madonna hebben het ook lang volgehouden. Als ze nu alles in onroerend goed stopt en dat verhuurt dat hoeft ze niet meer te werken. Gewoon een dipje.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat ze nou gwn ff 5 kilo coke door haar neus jaagt :tongueout: lost al je problemen op :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ *zucht*
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
moest ik britney zijn, zou ik die kerel gewoon voor alles wat zij hem gegeven geeft trug rippen, zij heeft wel ZIJN "carriere" enzo gemaakt, hij is "groot" dankzij haar, hij heeft haar gewoon gebruikt, ik zou hem trugpakken :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#8
omdat hij haar leeggezogen heeft :wink: nu moet ze de gaatjes met coke vullen hé :wave:
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#9
OOPS I did it again. :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.

Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.

Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
Klik om te vergroten...

word steeds gekker :openmouth:

I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12



:stoned:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#13
briljant : ]
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
whahahahaha
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het begin van het einde is in zicht.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij allemaal gewoon een grote publiciteitstunt
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ze is gewoon doorgeflipt, kan de druk niet aan enz. enz.

Of ze heeft gewoon een dikke sosa crash
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ze staat iig vollop in de belangstelling alleen wel negatief. Ik denk niet dat het een publiciteitsstunt is, want zo is ze echt verkeerd bezig. Wel zielig dat heel de wereld mee kan kijken tijdens haar depressie. De media schrijft ook van alles en niemand weet eingelijk wat het nu precies is.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat een laag vermaak toch.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#20
davie zei:
Ze staat iig vollop in de belangstelling alleen wel negatief. Ik denk niet dat het een publiciteitsstunt is, want zo is ze echt verkeerd bezig. Wel zielig dat heel de wereld mee kan kijken tijdens haar depressie. De media schrijft ook van alles en niemand weet eingelijk wat het nu precies is.
Klik om te vergroten...
Slechte reclame, is ook reclame.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."