Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBoys, 2 and 5, filmed smoking pot

Boys, 2 and 5, filmed smoking pot

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit filmpje is al best oud... Heb het een paar maanden geleden al gezien.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psycho_Chrono zei:
Dit is niets, laatst een filmpje gezien van een 8jarige die zich een shot hero zet, of was ie nou 12, iig veel te jong
Klik om te vergroten...

ja idd... 8 oid
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan niet vroeg genoeg beginnen
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toch blijft het ziek bah bah.. :(
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#5
LEGALIZE IT!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja daarom vond ik het inderdaad ook wat raar :)
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
Dit filmpje is al best oud... Heb het een paar maanden geleden al gezien.
Klik om te vergroten...

raar, stond nou pas es op CNN. (een ''nieuws''bron)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat is facking ziek man!
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
En weer 2 potentiële criminelen, drugsgebruikers of agressieve gasten erbij. Door dit soort mensen gaat onze samenleving naar de klote, fijne ouders zijn dat. Denk niet dat die kinderen ooit een fatsoenlijk bestaan zullen hebben.

Die jongen van 8 aan de hero ook al zoiets. Misselijk gewoon :angry:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is een zieke wereld, maar vergeet ook de lijmsnuivers in Brazilie niet... :(
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja of alle kleine door cola uitgerotte blagen hier in het Westen. Daar komt ook nooit wat van terrecht.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
Ja of alle kleine door cola uitgerotte blagen hier in het Westen. Daar komt ook nooit wat van terrecht.
Klik om te vergroten...

tjah waar gaat de wereld naartoe. :(
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
dingo zei:
zommes zei:
Ja of alle kleine door cola uitgerotte blagen hier in het Westen. Daar komt ook nooit wat van terrecht.
Klik om te vergroten...

tjah waar gaat de wereld naartoe. :(
Klik om te vergroten...
je kan je ook afvragen waar de wereld geweest is .. kortom: of het ooit wel echt zoveel beter is geweest..?
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#14
so true
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit is niets, laatst een filmpje gezien van een 8jarige die zich een shot hero zet, of was ie nou 12, iig veel te jong
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
lot zei:
dat is facking ziek man!
Klik om te vergroten...
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#17
http://edition.cnn.com/2007/US/03/04/po ... index.html (incl video)

---------------------------------------

Wiet je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. :mrgreen:

Maar ff sirieus dit is zwaar ziek als je het verhaal hebt geleest en de video hebt bekeken,
ook best triest dat een land dat al decennialang een War on Drugs voert, maar ondertussen het hele land verslaafd is aan alle chemische verworvenheden die er maar zijn.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#18
willem1984 zei:
http://edition.cnn.com/2007/US/03/04/pot.kids/index.html (incl video)

---------------------------------------

Wiet je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. :mrgreen:

Maar ff sirieus dit is zwaar ziek als je het verhaal hebt geleest en de video hebt bekeken,
ook best triest dat een land dat al decennialang een War on Drugs voert, maar ondertussen het hele land verslaafd is aan alle chemische verworvenheden die er maar zijn.
Klik om te vergroten...

omg :confused: ziek
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
klootzakken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."