#1
Dit filmpje is al best oud... Heb het een paar maanden geleden al gezien.
Psycho_Chrono zei:Dit is niets, laatst een filmpje gezien van een 8jarige die zich een shot hero zet, of was ie nou 12, iig veel te jong
matthijs zei:Dit filmpje is al best oud... Heb het een paar maanden geleden al gezien.
zommes zei:Ja of alle kleine door cola uitgerotte blagen hier in het Westen. Daar komt ook nooit wat van terrecht.
je kan je ook afvragen waar de wereld geweest is .. kortom: of het ooit wel echt zoveel beter is geweest..?dingo zei:zommes zei:Ja of alle kleine door cola uitgerotte blagen hier in het Westen. Daar komt ook nooit wat van terrecht.
tjah waar gaat de wereld naartoe.![]()
lot zei:dat is facking ziek man!
willem1984 zei:http://edition.cnn.com/2007/US/03/04/pot.kids/index.html (incl video)
---------------------------------------
Wiet je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.![]()
Maar ff sirieus dit is zwaar ziek als je het verhaal hebt geleest en de video hebt bekeken,
ook best triest dat een land dat al decennialang een War on Drugs voert, maar ondertussen het hele land verslaafd is aan alle chemische verworvenheden die er maar zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."