#1
BUBBLEPUNK zei:ok leuk dat het in nederland ook wordt uitgezonden, zo mis je het niet!
er komt toch altijd nedelands reclame op national geographic
BUBBLEPUNK zei:ok leuk dat het in nederland ook wordt uitgezonden, zo mis je het niet!
mattskovic zei:je hebt niet veel gemist... het ging over meth

getitd0n3 zei:En dan weten dat die docu al op dit forum stond 14 dagen geleden. Werd echter niet begrepen . Te moeilijk.
Doodkapje zei:getitd0n3 zei:En dan weten dat die docu al op dit forum stond 14 dagen geleden. Werd echter niet begrepen . Te moeilijk.
euh???
Delirium zei:Doodkapje zei:getitd0n3 zei:En dan weten dat die docu al op dit forum stond 14 dagen geleden. Werd echter niet begrepen . Te moeilijk.
euh???
Hij bedoelt dat er al een link naar een torrent van deze docu is gepost op het forum: http://www.torrentspy.com/download.asp?id=1041417

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."