Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFransman slacht hond tijdens paddotrip

Fransman slacht hond tijdens paddotrip

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
En weer iemand uit Frankrijk. Bij twijfel moet een smartshop toch naar ID vragen? Kunnen ze Fransen niet verbieden paddo's te kopen? Voordat er 1 trippend een mens vermoord, want dan heb je de poppetjes aan het dansen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap echt niet hoe je dit kan doen tijdens een paddotrip.. echt wtf..
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#3
dit is ziek... :openmouth: arme, ik herhaal ARME HOND :cry:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
en zoals altijd, zijn het weer de toeristen die fout gaan

en op die manier paddo's een slechte naam geven
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
space scientist zei:
en zoals altijd, zijn het weer de toeristen die fout gaan

en op die manier paddo's een slechte naam geven
Klik om te vergroten...

die hebben ze ondertussen al :(



waarom moest dat beessie er weer al aan ??
zulke dingen maken me echt misselijk
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Kunnen ze Fransen niet verbieden paddo's te kopen?
Klik om te vergroten...

Ze moeten het maar gewoon bij stokbrood houden. :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ach ja, wat is een dier uberhaupt waard?

1 hond mag niet door zijn baasje gedood worden, dat is zielig. Miljoenen bio-industrie dieren mogen wel, na een enorm slecht leven, geslacht worden, want wij willen (veel) vlees op ons bord. Sluit je ogen voor de bio-industrie en leef volop mee met de dieren die het nieuws wel halen, zoals de hond van deze ziekeling (*kuch* sorry, soms ben ik een verbitterde vegetariër).

Tragisch. Ook irritant voor de paddoliefhebbers.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sweet_Shadow zei:
Ach ja, wat is een dier uberhaupt waard?

1 hond mag niet door zijn baasje gedood worden, dat is zielig. Miljoenen bio-industrie dieren mogen wel, na een enorm slecht leven, geslacht worden, want wij willen (veel) vlees op ons bord. Sluit je ogen voor de bio-industrie en leef volop mee met de dieren die het nieuws wel halen, zoals de hond van deze ziekeling (*kuch* sorry, soms ben ik een verbitterde vegetariër).

Tragisch. Ook irritant voor de paddoliefhebbers.
Klik om te vergroten...

Ode.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu zullen ze paddo's echt snel verbieden vermoed ik zo. Jammer, want ze zijn zo leuk.
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Nu zullen ze paddo's echt snel verbieden vermoed ik zo. Jammer, want ze zijn zo leuk.
Klik om te vergroten...

Whahahaha ja want alles wat verboden is doen wij niet??? :rolleyes: :wink: :hearteyes:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat men niet ziet... is er toch niet? :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
als ze t gaan verbieden, dan ga ik heel veel paddo kweeksetjes in huis halen :tongueout:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sweet_Shadow zei:
Ach ja, wat is een dier uberhaupt waard?

1 hond mag niet door zijn baasje gedood worden, dat is zielig. Miljoenen bio-industrie dieren mogen wel, na een enorm slecht leven, geslacht worden, want wij willen (veel) vlees op ons bord. Sluit je ogen voor de bio-industrie en leef volop mee met de dieren die het nieuws wel halen, zoals de hond van deze ziekeling (*kuch* sorry, soms ben ik een verbitterde vegetariër).

Tragisch. Ook irritant voor de paddoliefhebbers.
Klik om te vergroten...

je hebt zo gelijk... maar verdomme... wat heb je toch een klootzakken in de wereld!
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou, laatst weer eens naar de smartshop geweest. Zoals altijd een praatje gemaakt met de vent achter de toonbank, aardige gozer. Op een gegeven moment komen de paddo-incidenten van de laatste maanden naar boven als gespreksonderwerp. Ik laat hem een uitgeknipt krantenartikel zien over die mafkees die zn hond vermoord heeft, en hij vertelt me dat die vent helemaal niet onder invloed was van paddo's! Ze hebben geen sporen van psilocybine in zijn bloed gevonden, terwijl de kranten VOL staan van dit ongeval. En een correctie kan er blijkbaar ook niet achteraan..

Die vent zit daar in zn busje, onder invloed van weetikveelwat, onder het bloed en het lijk van zn hond en de moordwapens een meter van hem vandaan. Er lopen 2 agenten naar het busje. ''Goedendag meneer, en waar hebt u vandaag aan gezeten?" Die vent denkt snel na, wat is er ook al weer legaal in dit land?? ''Uhh, wiet en paddo's meneer de agent.''
Agenten: ''Hij doet inderdaag erg raar, dat zullen natuurlijk wel paddo's zijn. Overduidelijk''

ONGELOOFELIJK
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
mushroompiet zei:
moest die hond zijn trip maar niet verpesten.
Klik om te vergroten...

triest ventje ben jij zeg
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#16
en jij bent gewoon jaloers omdat jij niet zulke domme opmerkingen kan verzinnen!
maar wat ik nog zieliger vind is dat je hier de slet uithangt.SLET :mrgreen: :wave:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#17
mushroompiet zei:
en jij bent gewoon jaloers omdat jij niet zulke domme opmerkingen kan verzinnen!
maar wat ik nog zieliger vind is dat je hier de slet uithangt.SLET :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

houd je mond en
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
mushroompiet zei:
en jij bent gewoon jaloers omdat jij niet zulke domme opmerkingen kan verzinnen!
maar wat ik nog zieliger vind is dat je hier de slet uithangt.SLET :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

haaha oh yeah, maak me gek
ik vind t fijn als je me een slet noemt
zit hier al gelijk te soppen
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#19
:hearteyes: I like it :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laten we liev zijn voor elkaar (voordat Kim e.a weer newbs beginnen te bashen) en het ontopic houden.

OT; Ik hoorde ook dat die gast helemaal geen paddo's ophad. Als de heren (dames ook :P) in Den Haag verstandig zijn kijken ze naar het verleden. Als ze dat zouden doen zouden ze weten dat het verbieden ervan alleen maar een opleving zou geven aan de populariteit van onze geliefde paddestoelen. Nu is dat niet zo erg, maar omdat het dan verboden is en er dus niet langer controle is door overheden zullen de uitwassen en ongelukken toenemen door bijvoorbeeld verkeerde dosering door 'thuiskwekers'. Populistisch zooitje daar in The Hague.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."