Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFransman slacht hond tijdens paddotrip

Fransman slacht hond tijdens paddotrip

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap echt niet hoe je dit kan doen tijdens een paddotrip.. echt wtf..
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#2
dit is ziek... :openmouth: arme, ik herhaal ARME HOND :cry:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
en zoals altijd, zijn het weer de toeristen die fout gaan

en op die manier paddo's een slechte naam geven
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
space scientist zei:
en zoals altijd, zijn het weer de toeristen die fout gaan

en op die manier paddo's een slechte naam geven
Klik om te vergroten...

die hebben ze ondertussen al :(



waarom moest dat beessie er weer al aan ??
zulke dingen maken me echt misselijk
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Kunnen ze Fransen niet verbieden paddo's te kopen?
Klik om te vergroten...

Ze moeten het maar gewoon bij stokbrood houden. :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach ja, wat is een dier uberhaupt waard?

1 hond mag niet door zijn baasje gedood worden, dat is zielig. Miljoenen bio-industrie dieren mogen wel, na een enorm slecht leven, geslacht worden, want wij willen (veel) vlees op ons bord. Sluit je ogen voor de bio-industrie en leef volop mee met de dieren die het nieuws wel halen, zoals de hond van deze ziekeling (*kuch* sorry, soms ben ik een verbitterde vegetariër).

Tragisch. Ook irritant voor de paddoliefhebbers.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sweet_Shadow zei:
Ach ja, wat is een dier uberhaupt waard?

1 hond mag niet door zijn baasje gedood worden, dat is zielig. Miljoenen bio-industrie dieren mogen wel, na een enorm slecht leven, geslacht worden, want wij willen (veel) vlees op ons bord. Sluit je ogen voor de bio-industrie en leef volop mee met de dieren die het nieuws wel halen, zoals de hond van deze ziekeling (*kuch* sorry, soms ben ik een verbitterde vegetariër).

Tragisch. Ook irritant voor de paddoliefhebbers.
Klik om te vergroten...

Ode.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu zullen ze paddo's echt snel verbieden vermoed ik zo. Jammer, want ze zijn zo leuk.
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
Nu zullen ze paddo's echt snel verbieden vermoed ik zo. Jammer, want ze zijn zo leuk.
Klik om te vergroten...

Whahahaha ja want alles wat verboden is doen wij niet??? :rolleyes: :wink: :hearteyes:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat men niet ziet... is er toch niet? :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ze t gaan verbieden, dan ga ik heel veel paddo kweeksetjes in huis halen :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."